به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور روز چهارشنبه درجلسه ستاد پشتیبانی کاروان راهیان نور گنبدکاووس گفت: خواهران و برداران اعزامی بیشتر عضو بسیج محلات و یا ادارات و نهادها و نیز علاقه مندان به این سفر معنوی خواهند بود.
وی باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: امروز امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است که با نثار خون خود، مکتب و تفکر انقلاب را زنده نگه داشته اند.
سرهنگ قاسم پور اضافه کرد: سفر راهیان نور، احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی درجامعه بویژه در بین نسل جوان و پیوند دهنده این قشر با نسل اول انقلاب است.
وی با قدردانی از همکاری ادارات و نهادهای گنبدکاووس برای اعزام کاروان راهیان نور در طول سال بویژه ایام نوروز، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از این رژه فرهنگی هراس دارند زیرا می دانند که این حرکت فرهنگی سبب تقویت همدلی، همزبانی و روحیه انقلابی در بین گروه های مختلف مردم می شود.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از مجموعه بسیج و سپاه و دیگر ادارات و نهادها در اعزام کاروان راهیان نور، گفت: اعزام این کاروان ها، حرکت بزرگ فرهنگی است که نسل جوان و آینده ساز کشور با فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های انقلاب آشنا می کند.
فرهاد شیبک افزود: کاروان راهیان نور همچنین تحکیم کننده هویت دینی و انقلابی نسل جوان و تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در آنان است که همه بایستی در قبال این حرکت فرهنگی، احساس مسئولیت نماییم.
وی اضافه کرد: ادارات و نهادها می توانند به استناد بند 'ث' ماده 86 بخش 16 قانون برنامه ششم توسعه کشور از اعزام کاروان راهیان نور که یک فعالیت فرهنگی محسوب می شود، پشتیبانی نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.