ایرج مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از شکست سه بر صفر تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی رفت مرحلخ پلی اف که چهارشنبه هفته گذشته در ورامین برگزار شد، برای تقویت روحیه بازیکنانمان تلاش کردیم.
وی اضافه کرد: پس از چند جلسه کار روحی و روانی، شب گذشته نیز تمرین خوبی برگزار شد که در آن روی نقاط قوت و ضعف تیم شهرداری ورامین متمرکز شدیم.
مقدم با اشاره به مصدومیت شدید میکائیل تاجر گفت: نبود این بازیکن که از بازیکنان محوری و امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری گنبدکاووس بوده، شرایط را سخت کرده اما امیدواریم دو بازیکن دیگر ما یعنی 'ایگدری و رسول آقچلی' بتوانند به خوبی جای تاجر را پر کنند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: نداشتن یک تیم پزشکی و فیزیوتراپ از اشکالات تیم شهرداری است که باید در سال آینده به این موضوع مهم توجه شود تا بازیکنان براحتی مصدوم نشده و یا مصدومیت آنان تشدید نشود.
مقدم به تیم شهرداری ورامین نیز اشاره کرد و گفت: این تیم از تیم های خوب لیگ امسال است و با 14 بازیکن یک دست و نیز کادر فنی خوب خود، همواره در صدر جدول قرار داشته و بسیار قدرتمند ظاهر شده است.
وی افزود: تیم شهرداری گنبد نیز با بضاعت خود همواره نهایت تلاش را برای انجام یک بازی خوب و شکست حریفان انجام داده و امیدواریم در بازی فردا نیز با روحیه جنگندگی بازیکنان و حمایت تماشاگران خونگرم گنبدی بتوانیم تیم ورامین را با شکست بدرقه کنیم.
مقدم اضافه کرد: مردم گنبدکاووس که نسبت به والیبال آگاهی کامل دارند، قطعا به اندازه داشته های تیم از شهرداری گنبد انتظار دارند و این نکته مهمی است.
وی تصریح کرد: تیم شهرداری گنبد مصمم به برد شهرداری ورامین همچون دیگر تیم های قدرتمند لیگ مثل پیکان، پیام مشهد و سایپا است و از تماشاگران نیز انتظار داریم، هرگز از تشویق تیم حتی اگر دو گیم از تیم حریف عقب باشیم، دست بر ندارند تا بازیکنان با روحیه و به دور از استرس به ادامه بازی بپردازند.
به گزارش ایرنا، بازی برگشت دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ورامین از مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال ساعت 16 فردا (یکشنبه) در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار می شود و در صورت برد تیم شهرداری گنبد، بازی سوم در ورامین برگزار خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال علاقه مندان زیادی دربین مردم این دیار بویژه ترکمن ها دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.