مریم قوشچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو از 15 تا 22 اسفند در بابلسر برگزار می شود و نفرات دعوت شده، تمرینات خود را زیر نظر نازنین حسینی سرمربی گلستانی تیم ملی برگزار می کنند.
وی بیان کرد: شیدا داداشی و هانیه علی نژاد گلستانی های حاضر در این اردو هستند که در کنار 14 ملی پوش دیگر تمرین خواهند کرد.
مرحله قبلی این اردو از 18 تا 24 بهمن در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برگزار شده بود.
مسابقات راگبی دختران غرب آسیا از 14 فروردین سال آینده در قطر برگزار می شود.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان همچنین گفت: راگبی گلستان عمری هفت ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان و بندرگز پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های هیات انجمن های ورزشی گلستان اعزام بیشتر علاقه مندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان حدود 100 نفر است که تلاش می شود با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقه مند، آنها برای کشف استعدادهای جدید این رشته همت کنند.
راگبی به صورت 15 و 7 نفره به ترتیب در وقت های 40 دقیقه ای و 7 دقیقه ای برگزار می شود که در ایران در بخش مردان بیشتر به صورت 15 نفره و در بخش زنان هفت نفره است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.