مریم قوشچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان برگزاری این اردو اعلام نشده اما تیم ملی خود را برای حضور پر قدرت در رقابت های راگبی غرب آسیا آماده می کند .
این مسابقات از 14 فروردین سال آینده به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان ادامه داد: نازنین حسینی سرمربی گلستانی تیم ملی برای این اردو از 26 بازیکن از جمله شیدا داداشی و هانیه علی نژاد ورزشکاران استان دعوت کرده است.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان بیان کرد: راگبی در گلستان عمری حدود هفت ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان و بندرگز پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های هیات انجمن های ورزشی گلستان اعزام بیشتر علاقه مندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان حدود 100 نفر است که تلاش می شود با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقه مند، آنها برای کشف استعدادهای جدید این رشته همت کنند.
راگبی به صورت 15 و 7 نفره به ترتیب در وقت های 40 دقیقه ای و 7 دقیقه ای برگزار می شود که در ایران در بخش مردان بیشتر به صورت 15 نفره و در بخش زنان هفت نفره است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.