به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین جشنواره که روز چهارشنبه درمحل کانون فرهنگی - تربیتی شهید رجایی گنبدکاووس افتتاح شد، 85 دست ساخته نوآموزان مقطع پیش دبستانی این شهرستان که از وسایل دور ریز درست شده، به نمایش گذاشته شده است.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در مراسم افتتاح این جشنواره که برای دومین سال در مدارس و مراکز پیش دبستانی سراسر کشور برگزار می شود، گفت: ارتقای آگاهی نوآموزان و تقویت خودباوری آنان نسبت به حفظ و پاکیزگی محیط زیست با استفاده از وسایل دور ریز مهمترین هدف این رخداد فرهنگی هنری می باشد.
فرج الله رزاقی افزود: پس از فراخوان این جشنواره، تعداد 300 دست ساخته نوآموزان به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری آثار، تعداد 85 اثر منتخب برای بازدید دیگر نوآموزان و خانواده آنان به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: از بین آثار منتخب سه اثر برتر با نظر هیات داوران به مرحله استانی جشنواره فرهنگی - هنری تنها یک زمین داریم، ارسال می شود.
رزاقی گفت: این جشنواره از امروز چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده که مراسم اختتامیه آن برگزار می شود، برپا بود و هر روز تعدادی از نوآموزان از مراکز پیش دبستانی گنبدکاووس به همراه مربیان، برای بازدید مراجعه می کنند و افزون بر آن امکان بازدید خانواده ها نیز فراهم است.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان افزون بر 75 هزار دانش آموز دارد که حدود هفت هزار نفر آنان در مقطع پیش دبستانی مشغول تحصیل هستند.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.