به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در این زمینه گفت: 2 طرح آموزشی 6 کلاسه حبیبی و بهاران در سفیدشهر به ترتیب با اعتبارهای 16 و 20 میلیارد ریال و کمک 60 درصدی خیران تکمیل شده است.
محمد معدندار افزود: سالن ورزشی مجهز شهید اسماعیلیان به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و مساحت 2 هزار و 200 مترمربع نیز با اعتبار بیش از 25 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی پنج طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش در آران و بیدگل اشاره و آنها را شامل زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال ساحلی اسماعیلیان، آموزشگاه 12 کلاسه سجادی و واحدهای آموزشی 6 کلاسه کوزه گر، حلاجی و باب الحوائج عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه تکمیل 17 طرح نیمه تمام آموزشی مربوط به پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در این شهرستان را یادآور شد و اضافه کرد: این طرح ها با تلاش مسوولان و نیکوکاران به مرحله بهره برداری رسید.
شهرستان آران و بیدگل 125 واحد آموزشی دارد که میزبان نزدیک به 20 هزار نفر دانش آموز می باشد.
وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 14 طرح آموزشی و ورزشی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به شمال استان اصفهان سفر کرده است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.