مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر گفت: سه گروه کوبه ای، 2 گروه سنتی، ٦ گروه محلی، یک گروه زهی کلاسیک، کرال بزرگ و تلفیقی، 2 گروه کلاسیک و 4 گروه پاپ و یک ارکستر بومی در این جشنواره به هنرنمایی خواهند پرداخت.
ابوذر اسماعیلی ثالث در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد حمایت از گروه های موسیقی محلی، سنتی و پاپ بومی تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.
به گفته وی 2 گروه موسیقی شامل گروه سنتی با خوانندگی علیرضا قربانی و گروه پاپ آشوان روزهای 25 و 30 بهمن ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
اسماعیلی افزود: امشب و در مراسم افتتاحیه این جشنواره گروه سنتی بیداد به سرپرستی احسان احمدی، گروه محلی اصلان کتول به سرپرستی علی اصلانی و گروه سازهای کوبه ای استرآباد به سرپرستی زهرا یوسفی برنامه های خود را اجرا کردند.
وی یادآور شد: از ساعت 18 فردا و در دومین شب این جشنواره گروه کر بزرگ گلستان (آداک) و از ساعت 21 گروه زهی کلاسیک و گروه پالیزان در قالب ارکستر برنامه های خود می کنند.
وی خاطرنشان کرد: گروه های نیمروز، نجفی، لامیوو، کلاویر و روجا جمعه شب 26 بهمن و گروه های دلارام، یسنا، لـله وا و نوا شنبه شب 27 بهمن ، گروه های موسیقی ترکمن28 بهمن، گروه های مهرگان (سنتی)، نغمه گویان (کوچه ای)، نفس (کوچه ای)، قزباش (محلی) و فلامنگو (تلفیقی) در 29 بهمن و گروه موسیقی کلاسیک آشوان در 30 بهمن، آثار خود را به علاقمندان به موسیقی ارایه خواهند کرد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.