به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا چراغعلی روز دوشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز 109 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: نشست ضدایرانی ورشو در لهستان دقیقا یک روز پس از 22 بهمن برنامه ریزی شده است و ما می توانیم با یک حضور پرشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به آنها بفهمانیم که مردم آینده این کشور را تعیین می کنند.
وی افزود: جایگاه امروز ایران اسلامی با 4 دهه قبل قابل مقایسه نیست و شتاب ایران در پیشرفت و توسعه، قدرت های استکباری را هراسان نموده و بر همین اساس از همان ابتدا کارشکنی ها و حتی ترور شخصیت های نظام را شاهد بودیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: امروز در اکثر زمینه ها با تکیه بر توانایی و ظرفیت های داخلی در مقایسه با کشورهای بزرگ دنیا در یک سطح قرار داریم ولی در بحث آسیب های اجتماعی و فرهنگی باید تلاش بیشتری کنیم زیرا دشمنان در عرصه های فرهنگی و عمومی درحال فعالیت هستند و ما نیز باید در این زمینه تلاش بیشتری نماییم.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این مراسم گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ زنی 17 طرح اقتصادی و عمرانی با بودجه 580 میلیارد ریالی و افتتاح 92 طرح با 1130 میلیارد ریال هزینه و در مجموع با اشتغال برای 569 نفر در این شهرستان انجام شد.
سیدرسول حسینی افزود: تا پایان دهه فجر امسال عملیات اجرایی گازرسانی به چند روستای محروم آغاز شده و تا سال آینده تمام روستاهای شهرستان از انرژی پاک استفاده خواهند کرد.
فرماندار آزادشهر تصریح کرد: شرایط امروز ما بدتر از هشت سال جنگ تحمیلی نبوده و جنگ اقتصادی و کینه ورزی آمریکا نیز موضوع تازه ای محسوب نمی شود و می توان این تهدید را به یک فرصت تبدیل نمود.
در پایان این مراسم که در آن علاوه بر سرپرست معاونت سیاسی استانداری گلستان، فرمانده لشکر 30 گرگان و برخی از مدیران ارشد استانی و مسئولان شهرستانی حضور داشتند، عملیات اجرایی مرحله دوم تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی آقچلی با پیش بینی 70 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.