عبدالرضا چراغعلی روز شنبه در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های ایام الله دهه فجر شهرستان گالیکش با اعلام این مطلب گفت: دسیسه های استکبار پایانی ندارد و یکی از این دسیسه ها برگزاری کنفرانس ورشو با محوریت اسرائیل و آمریکا در اواخر بهمن است که قطعاً راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در تصمیم‌گیری آنها تاثیرگذار خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: ما به این موضوع که به شهرستان گالیکش کمتر توجه شده واقفیم و در برنامه ریزی های آتی به آهنگ توسعه این شهرستان سرعت بیشتری خواهیم بخشید.
در این مراسم، پس نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید یونس موسوی و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط بسیج سپاه این شهرستان، بهره برداری متمرکز از 313 و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه دیگر انجام شد.
به گزارش ایرنا، فرماندار گالیکش نیز در مراسم افتتاح پروژه های ایام الله دهه فجر این شهرستان گفت: اعتبارات این پروژه ها بالغ بر هزار میلیارد ریال و تعداد اشتغال آفرینی آن 272 نفر است.
حسین مایلی در ادامه به مقایسه برخی از عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از آن در حوزه جغرافیایی شهرستان گالیکش پرداخت.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود کینه توزی ها و شیطنت های دشمنان اسلام به همت والای آحاد مردم و مسئولین خدوم ، چهل سالگی خود را جشن می گیرد.
امام‌جمعه گالیکش نیز در مراسم کلنگ زنی پروژه های این شهرستان به تشریح پیشرفت های ایران در دوران انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف پرداخت.
سیدمحمد دلبری خاطرنشان کرد: با نگاه به درون، کارآمد کردن اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، حفظ و تداوم وحدت و برطرف کردن موانع اقتصادی پیش رو همچون گرانی، تورم و بیکاری می توان به اهداف انقلاب دست یافت.
شهرستان گالیکش با بیش از 60هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.