به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی درخطبه دوم نماز جمعه گنبدکاووس گفت: فضای مجازی از فرصت های خوب برای بیان خدمات انقلاب و مسئولان برای گروه های مختلف مردم است.
وی افزود: امروز دشمنان نیز از طریق فضای مجازی به دنبال سیاه نمایی خدمات انقلاب و بزرگنمایی برخی مشکلات هستند که برای خنثی کردن این تبلیغات سوء دشمن، ما هم باید فضایل و خدمات انجام شده را به صورت آماری و مقایسه ای برای مردم بیان کنیم.
حجت الاسلام ترابی با قدردانی از شروع تلاش مسئولان و رسانه ها برای انعکاس خدمات انقلاب اسلامی به مردم، اضافه کرد: این اقدام بایستی حداقل تا 12 فروردین سال آینده ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: به عنوان نمونه تا قبل از پیروزی انقلاب کشور ما تنها دو دهم درصد در تولید علم جهان نقش داشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم و با وجود تحریم های علمی و اقتصادی دشمنان، این رقم به دو درصد افزایش یافته است.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: امروز بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و دفاع از آن یکی از راه های تقوای الهی و انقلابی درجامعه می باشد که همه موظف به رعایت آن هستیم.
حجت الاسلام ترابی به بارش های اخیر در کشور و منطقه نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر شکرگزاری نعمت رحمت الهی و استفاده درست از آن، مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب جلوی خسارت های احتمالی را بگیرند.
وی همچنین از شکست برنامه های آمریکا از جمله تلاش برای برگزاری اجلاسیه ای ضد ایرانی در لهستان در روزهای 24 و 25 بهمن امسال و نیز شایعه سازی علیه سیدحسن نصرالله، افزود: تعدادی از 70 کشوری که قرار است در اجلاس لهستان شرکت کنند یا انصراف داده و یا نسبت به موضوع انتقاد کرده اند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مصاحبه اخیر سیدحسن نصرالله و سخنانی که در دفاع از انقلاب اسلامی مطرح کرد، سبب شکست دوباره آمریکا و عزت و سربلندی برای ملت ایران شد.
وی همچنین با اشاره به تغییر سیاست رهبر انصارالله یمن از دفاعی به تهاجمی علیه کشورهای متخاصم، تصریح کرد: این تغییر سیاست، بشدت دشمنان این کشور اسلامی را زمین گیر کرده و این نیز یک موفقیت بزرگ برای مردم مظلوم یمن و جبهه مقاومت است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.