به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود سالاری روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون رشد چشمگیری در کشور را شاهد بوده ایم تا حدی که در شهرستان رامیان اکنون تممی روستاها از نعمت گاز و راه ارتباطی مناسب بهره مند هستند.
فرماندار شهرستان رامیان افزود: هرساله به میمنت پیروزی انقلاب، طرح های مختلفی برای پیشبرد اهداف انقلاب افتتاح می شود که در این شهرستان امسال در ایام دهه فجر بهره برداری از 26 پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال و ایجاد فضای کسب و کار برای 191 نفر آغاز می شود.
وی گفت: در حوزه عمرانی نیز 56 پزوژه با اعتباری بیش از 150 میلیارد ریال به بهره داری رسیده و عملیات اجرایی 17 پروژه دیگر با 20 میلیارد ریال نیز آغاز می شود.
سالاری بیان کرد: با هماهنگی و تلاش مسئولان، شهرستان رامیان توانست ضمن جذب 160 درصد سهمیه تسهیلات بانکی در سطح استان گلستان و استفاده از سهمیه دیگر شهرستان های استان برای بیش از 1300 نفر اشتغال ایجاد نماید که از سطح سهمیه 1080نفری خود نیز فراتر رفتیم.
فرماندار رامیان ابراز داشت: سهمیه این منطقه در برخورداری از تسهیلات بانکی در راستای ایجاد اشتغال 80 میلیارد ریال بود که با جذب 125 میلیارد ریال توانستیم نرخ بیکاری 13/82 درصدی که در سال گذشته وجود داشت را بهبود بخشیده و به 11/7 برسانیم که این موضوع فقط با یک عزم همگانی صورت پذیرفته است.
سالاری با اشاره به ره آورد سفر هیات دولت برای شهرستان رامیان افزود: سفر اخیر ریاست جمهوری به گلستان برای رامیان جهشی هفت ساله را رقم زد زیرا تنها در دو مورد 500 میلیارد ریال برای احداث سد قره چای این منطقه و 500 میلیارد ریال نیز برای ساخت بیمارستان رامیان اختصاص داده شد که در مقایسه با بودجه 170 میلیارد ریالی رامیان جهش چشمگیری را شاهد خواهیم بود.
وی عنوان کرد: با پیگیری های نماینده شهرستان در دو زمینه رسیدگی به 5 آب بندان شهرستان و دو مجتمع بزرگ آبرسانی شهید رجایی 1 و 2 هیات دولت قول مساعدت لازم را داده است.
فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: اجرای 300 برنامه مختلف در زمینه های گوناگون در این شهرستان در ایامن دهه فجر برنامه ریزی شده است.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.