به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار با قضاوت رضا آذرافزا و کمک های محسن روشن ضمیر و رامین فتحی به عنوان داور اول و دوم به همراه علی عبدی خانی نماینده و ناظر فدراسیون برگزار شد.
تیم شهرداری در این دیدار با هدایت حمیدرضا کلاسنگیانی به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه بابک نظافت (کاپیتان)، پری پتی، عدنان دورقی، امیر صدیقی و حامد سهراب نژاد وارد میدان شد.
یاران نیروی زمینی نیز با سرمربی گری احمد مازیستان بازی را با ترکیب اولیه علی رضا مرتضوی، الله یار نجفی، پیام کیانی (کاپیتان)، مهران رضایی و سینا واحدی آغاز کردند.
در این بازی پری پتی بازیکن تیم شهرداری با کسب 21 امتیاز و اثرگذاری 30 بهترین بازیکن میدان بود.
همچنین حامد سهراب نژاد با کسب 14 امتیاز و 11 ریباند و اثرگذاری 21 عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد.
در تیم نیروی زمینی نیز علیرضا مرتضوی با کسب 16 امتیاز و تاثیرگذاری 10 در کنار الله یار نجفی با کسب 15 امتیاز و 10 ریباند عنوان بهترین بازیکن و بازیکن دبل دبل تیمش را از آن خود کرد.
گفتنی است دیدار رفت دو تیم در گرگان با نتیجه 68 بر 61 به سود شهرداری خاتمه یافته بود.
تیم بسکتبال شهرداری با 10 بازی، 6 برد، 4 باخت و مجموع 16 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته سیزدهم روز پنجشنبه هفته آینده 11 بهمن در گرگان میزبان تیم پگاه ایران خواهد بود.
تیم نیروی زمینی نیز با 11 بازی، 4 برد، 7 باخت با مجموع 15 امتیاز مکان ششم لیگ را به خود اختصاص داده و باید در هفته سیزدهم روز 11 بهمن در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت این شهر برود.
در رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان در مرحله مقدماتی 9 تیم حضور دارند که تیم های اول تا هشتم براساس برنامه اعلام شده سازمان لیگ، رقابت های پلی آف را برگزار خواهند کرد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.