به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر چهارشنبه در قالب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال، در حالی میزبان پیکان تهران بود که با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و به دنبال حواشی ایجاد شده در بازی مقابل سایپا تهران در هفته گذشته مسابقات، به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور هوادارانش محکوم شده بود.
شهرداری گنبد در سالن خالی از تماشاگر المپیک گنبد توانست گیم اول را در حالی با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به پایان برساند که در ابتدای بازی 4 امتیاز از میهمان خود عقب افتاده بود ولی رفته رفته بازی را در دست گرفت و با پیروزی به استقبال گیم دوم رفت.
بازیکنان تیم پیکان در گیم دوم با انگیزه بیشتری وارد زمین شده و بازی بهتری را نمایش گذاشتند ولی شهرداری گنبد نیز متقابلا قویتر ظاهر شد و در یک بازی پایاپای، دو تیم بازی جذاب و طولانی را به نمایش گذاشتند که در نهایت با نتیجه 33 بر 31 به سود میزبان خاتمه یافت.
در گیم سوم هم تیم گنبد با بازی خوب خود، تیم برتر میدان بود و از ابتدای بازی اختلاف امتیاز را نسبت به حریف خود حفظ کرد و در کمال اقتدار با کسب نتیجه 25 بر 18 پیکان را برد و سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.
دیدار شهرداری گنبدکاووس مقابل پیکان با قضاوت آقایان محمد شاهمیری و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم و با حضور احمد دامغانی نژاد و حمید حق بین بعنوان ناظر داوری و ناظر سازمان لیگ برگزار شد و شهرداری گنبد با پیروزی در این بازی توانست با 19 بازی و 10 برد به رده ششم جدول رده بندی برسد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.