به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مینودشت، سیدرضا طباطبایی روز یکشنبه در نشست بانوان فرهیخته این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، گفت: علاوه بر تاثیرات توسعه ای، سفر ریاست جمهوری در عرصه بین المللی نیز بازتاب دارد.
وی افزود: دشمنان با همه کینه و گردن کشی که علیه انقلاب اسلامی دارند، فردا خواهند دید که مردم استان گلستان و بالاخص گنبدکاووس، استقبال خوب و وحدت آفرینی از رییس جمهوری خواهند داشت.
طباطبایی اضافه کرد: مردم استان گلستان با استقبال باشکوه از رییس جمهوری، یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می زنند.
وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، نقش و جایگاه آن بانوی بزرگوار را در بیان واقعه عاشورا حساس و تاریخی دانست و تصریح کرد: حضرت زینب توانست با صبر و شکیبایی و بیان کوبنده خویش، این واقعه عظیم را به سر منزل واقعی برساند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان نیز حضور داشت.
براساس برنامه اعلام شده از سوی مقامات گلستان، رییس جمهوری و هیات همراه فردا دوشنبه به استان گلستان سفر می کند و پس از مراسم استقبال، دکتر روحانی دیدار مردمی در گنبدکاووس دارد و سپس به مرکز استان عزیمت و در جلسات پیش بینی شده شرکت می کند.
علاوه بر رییس جمهوری، قرار است در این سفر کاری، تعدادی از اعضای هیات دولت نیز به شهرستان های گلستان سفر و درجلسات شورای اداری آنان حضور و مسائل و مشکلات را احصا و به رییس قوه مجریه و طرح درجلسه شورای اداری گلستان منعکس نمایند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.