به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که قضاوت آن را صادق قنبری به همراه مهدی آقاجانی و فرشاد هاشمی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید خمجانی برعهده داشتند، تیم شهرداری در کوارترهای اول و سوم به ترتیب با نتایج 24 بر 17 و 19 بر 17 از حریف جلو افتاد و در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج 27 بر 17 و 28 بر 19 نتیجه را به میزبان واگذار و در نهایت با 10 امتیاز اختلاف بازنده از زمین خارج شد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم شهرداری گرگان برای این بازی در ابتدا بابک نظافت، پری پتی، عدنان دورقی، امیر صدیفی و حامد سهراب نژاد را به میدان فرستاد.
در مقابل یاران حماد سامری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در ترکیب اولیه این تیم از آرن داودی، رضا مظفری، سعید داورپناه، محمد حسن زاده و موسی نبی پور استفاده کرد.
در پایان این بازی سعید داورپناه با کسب 27 امتیاز و تاثیرگذاری 29 از تیم پالایش نفت آبادان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و عدنان دورقی از شهرداری گرگان با 23 امتیاز امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب گرفت و محمد حسن زاده با 18 امتیاز و 12 ریباند عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد.
تیم شهرداری گرگان در پایان دور رفت از هشت بازی چهار برد و چهار باخت با مجموع 12 امتیاز کسب و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
تیم پالایش نفت آبادان نیز با هشت بازی، 6 برد و 2 باخت با مجموع 14 امتیاز بعد از تیم های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران در مکان سوم جدول جای دارد.
دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور پنجشنبه هفته آینده با چهار دیدار آغاز که تیم نفت آبادان در زمین خود میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود همچنین شهرداری گرگان در اولین بازی دور برگشت استراحت خواهد داشت و در هفته دوم روز دوشنبه اول بهمن ماه میزبان تیم آویژه صنعت پارسا مشهد خواهد بود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.