به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر محمدی روز سه شنبه در نشست خبری در گلستان، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مبتنی بر آموزش از راه دور است که تاکنون اقدامات موثری در حوزه تولید محتواهای فرهنگی و انتشار نشریات آموزشی - فرهنگی در فضای مجازی انجام داده است.
وی با اشاره به تحرکات دشمن در جنگ نرم و فرهنگی افزود :هر چند از فعالیت چهره به چهره با دانشجویان و اجرای برنامه های میدانی فرهنگی غافل نیستیم اما بر انجام امور فرهنگی و فوق برنامه در فضای مجازی و بستر اینترنت نیز پافشاری می کنیم.
مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور افزود: مطابق گزارش وزارت علوم، دانشگاه پیام نور دارای کمترین آسیب فرهنگی در میان دانشجویان است که یکی از دلایل مهم آن بومی گزینی از متقاضیان تحصیل در این دانشگاه است.
وی گفت: در حال حاضر حدود 430 هزار دانشجو در مراکز دانشگاه پیام نور کشور در حال تحصیل هستند که 4 هزار عضو هیات علمی نیز با دانشگاه پیام نور همکاری می کنند.
محمدی همچنین گفت: جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور 26 تا 29 بهمن ماه در 3 بخش حرکت، رویش و نشریات به میزبانی دانشگاه پیام نور گلستان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: 4 هزار انجمن، کانون و نشریه در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعال هستند که دستاوردهای خود را در جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور گلستان به نمایش خواهند گذاشت.
مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور که قبل از حضور در نشست خبری دبیرخانه دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور کشور را در گرگان افتتاح کرده بود اظهار داشت :با توجه به فعالیت های ارزشمند گلستان در زمینه تقریب مذاهب مسوولیت دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه پیام نور این استان واگذار شد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.