به گزارش شامگاه شنبه خبرنگار ایرنا ، یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که لایحه تعیین نرخ خدمات جابجایی بار پس از سه هفته بحث کارشناسی بین کمیسیون های اداری – مالی، خدمات شهری و کمیسیون عمران و بافت تاریخی بالاخره به تصویب اعضا شورای شهر رسید .
احمدعلی سالاری رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در خصوص این لایحه گفت: نظام‌مند کردن تعیین بهای خدمات عمومی حمل و نقل بار از سال 97 جزو وظایف سازمان حمل و نقل شهرداری به حساب می‌آید که برای جلوگیری از اعمال نظرهای شخصی، نرخ بهای خدمات عمومی حمل و نقل بار در گرگان و حومه ساماندهی شد.
بر اساس این مصوبه ، بهای خدمات عمومی حمل و نقل بار در گرگان و حومه آن تا مسافت 20 کیلومتری از شهر برای خودروهای مختلفی مانند وانت، کامیونت، کامیون‌های 6 تن و 10 تن و غیره براساس تن و کیلومتر تعیین شد.
هر چند فائزه عبدالهی از اعضای شورای شهر معتقد است که نرخ گذاری خدمات جابجایی بار و کالا در حریم شهر بر عهده شورا نیست اما علی اصغر یوسفی می گوید که در این خصوص برداشت های مختلفی وجود دارد .
در این جلسه همچنین لایحه تامین منابع مالی اجرای دو خط بی آر تی از طریق انتشار عرضه اوراق مشارکت به ارزش یک هزار میلیارد ریال مطرح شد و به تصویب اعضا رسید که بر اساس این طرح 50 درصد اصل و سود متعلقه به این اوراق توسط هیات دولت تضمین خواهد شد .
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.