به گزارش خبرنگار ایرنا، منیره کاویانی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی ورزش بانوان با معاونان هیات های ورزشی شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: سیاست اصلی وزارت ورزش و جوانان در سال جاری توجه بیشتر به ورزش همگانی در راستای ایجاد پویایی و نشاط در سطح جامعه است.
معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: برنامه ریزی و گام برداشتن در جهت ایجاد انگیزه با برقراری ورزش های محله محور در راستای فعالیت زنان باردار و کم توان ها بطور ویژه مورد توجه ما است.
وی خطاب به مسئولان هیات های ورزشی حاضر در جلسه گفت: ظرفیت های منطقه ای خود را در رشته های گوناگون و مورد توجه بشناسید و برای پرورش این ظرفیت ها بیشتر تلاش کنید زیرا نیاز به فعالیت بیشتر در زمینه های مختلف محسوس است.
کاویانی با اشاره به ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: با برنامه ریزی برای مسابقات دهه فجر فرصتی را برای دیده شدن ظرفیت های منطقه محیا سازید و در این مسیر از گرفتن میزبانی مسابقات برای گنبدکاووس نباید غافل شد زیرا این محافل فرصتی برای دیده شدن ظرفیت های منطقه ای است و در این مسیر اداره کل نیز آماده همکاری است.
وی تصریح کرد: برگزاری برنامه های مفرح در قالب انواع مسابقات در روستاها می تواند ضمن ایجاد نشاط در محل باعث کشف ظرفیت های نهفته و ناشناخته در این مناطق گردد.
کاویانی با اشاره به احداث باشگاه بانوان باردار در شهرستان گرگان آن را اولین مجموعه با هدف فعالیت زنان باردار در راستای سلامتی این قشر از جامعه در کل کشور عنوان نمود.
معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان گلستان در انتقادی خاطرنشان کرد: عدم هماهنگی و همکاری هیات های شهرستان گنبدکاووس و استان یکی از دغدغه های ورزش گلستان بوده و لازم است هیات ها در استان با همکاری بیشتری در راستای ترقی ورزش منطقه همکاری های لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه بیان کرد: گنبدکاووس با سهم 50 تا 55 درصدی مدال آوران کل استان گلستان نشان داده است در زمینه ورزشی دارای ظرفیت بالایی است و این عملکرد فوق العاده ضرورت به توجه بیشتر در این بخش را آشکار کرده است.
عبدالقدیر کریمی گفت: حمایت های اداره کل ورزش و جوانان گلستان می تواند باعث شود گام های موثری در زمینه شکوفاتر شدن ورزش این شهرستان برداشته شود.
وی با اشاره به ظرفیت های برتر گنبدکاووس نیز خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای پتانسیل های ویژه ای از جمله سرمایه گذاری 10000 میلیارد ریالی بخش خصوصی در گنبد کاووس، کلنگ زنی یک سوم از پروژه های هفته دولت استان گلستان در این شهرستان، سهم 55 درصدی بازرگانان و تجار گنبدی در بخش صادرات از مجموع صادرات استان به کشورهای آسیانه های میانه و بزرگترین شهرستان تولید کننده گندم در کل کشور را می توان عنوان کرد.
در این نشست تعدادی از معاونان هیات های ورزشی شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنانی با تشریح مشکلات و مسائل ورزش منطقه به طرح انتظارات خود از متولیان ورزش استان گلستان پرداختند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت و 44 هیات ورزشی، در بخش ورزش بانوان در رشته های گوناگون دو عضو تیم ملی و هفت دعوت شده به اردوی تیم ملی دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.