به گزارش ایرنا از استانداری، سید مناف هاشمی روز شنبه در نشست با هیات مدیره، کادر اجرایی و بازیکنان دارایی گز، اظهار داشت: این حمایت از سوی استانداری، ورزش و جوانان استان، شهرداری بندرگز و هیات مدیره تیم انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه تلاش بازیکنان تیم می تواند الگویی برای جوانان باشد، تصریح کرد: بازیکنان دارایی گز برای صعود به لیگ دسته دوم تلاش کنند.
استاندار گلستان همچنین با گلایه از اینکه استان تیمی در لیگ دسته اول یا دوم فوتبال کشور ندارد، افزود: تاکنون کم توجهی به ظرفیت ها و استفاده نکردن از توان نیکوکاران ورزشی باعث شده که استان تیمی در لیگ های کشوری نداشته باشد.
وی در ادامه با تاکید بر این که تنوع اقوام در گلستان ظرفیت مناسبی برای توجه به ورزش های بومی محلی است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت همه اقوام و توجه به شایستگی های استان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی تلاش شود.
هاشمی همچنین گفت: برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در گلستان در سال جاری از لحاظ تعداد به اندازه رقابت های برگزار شده طی 10 سال گذشته بوده است.
در پایان این نشست ده میلیون ریال به هر یک از 30 بازیکن تیم فوتبال دارایی گز اهدا شد.
تیم فوتبال دارایی گز شهرستان بندرگز با صعود به مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال، امید ورزش گلستان را به ظهور تیمی در سطح کشوری ( بدون خرید امتیازتیم) بیشتر کرده است.
دارایی گز با شایستگی قهرمان مرحله اول لیگ دسته سوم شد و حالا قرار است در پلی آف و برای به دست آوردن جواز صعود به لیگ دسته دوم به مصاف رقبا برود.
رقابت های این مرحله از هشتم دی ماه آغاز می شود.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.