به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر به قضاوت حسن نیکخواه به عنوان سرداور به همراه رضا آذرافزا و ابراهیم عباس زاده به عنوان داور اول و دوم و با حضور نادر باقری به عنوان نماینده و ناظر داوری فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول تا سوم به ترتیب با نتایج 21 بر 9، 23 بر 18 و 21 بر 16 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد اما در کوارتر چهارم 12 بر 21 مغلوب حریف خود شد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز بازی یاران خود را با ترکیب مبین شیخی، پری پتی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد (کاپیتان) و مسعود سلیمانی به میدان فرستاد.
در آن سوی زمین تیم رعد پدافند هوایی دزفول با سرمربیگری جمال صیفی با ترکیب اولیه مهدی برون، محمد امجد، پیام خوشنودی (کاپیتان)، رامین هنرمند و ابراهیم بیگی وارد زمین شدند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با انجام چهار بازی، چهار برد، بدون باخت و مجموع هشت امتیاز در پایان هفته پنجم رده سوم جدول رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را در اختیار دارد و در هفته ششم این رقابت ها بازی پنجم خود را روز پنجشنبه آینده در تهران مقابل تیم شیمیدر انجام خواهد داد.
تیم رعد پدافند هوایی دزفول نیز اکنون با انجام پنج بازی، بدون برد و با پنج باخت و کسب پنج امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
این تیم در بازی ششم خود پنجشنبه هفته آینده در دزفول میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان باشگاه های کشور امسال با حضور 9 تیم در یک گروه برگزار می شود و پس از بازی های دور رفت و برگشت (مرحله مقدماتی) تیم های اول تا هشتم در مرحله پلی آف براساس برنامه تنظیم شده فدراسیون با هم دیدار خواهند کرد.
تیم های شهرداری گرگان، رعد پدافند هوایی دزفول، شیمیدر تهران، پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام، پگاه تهران، ذوب آهن اصفهان، نیروی زمینی تهران و آویژه صنعت مشهد در رقابت های امسال لیگ برتر بسکتبال ایران حضور دارند.
تیم های شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی تیم های اول و سوم فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور از حضور در رقابت های فصل جدید انصراف داده اند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.