شهرام پرنیاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال آقایان تیم پتروشیمی بندرامام روز جمعه 18 آبان به مصاف تیم پگاه تهران می رود و در اندیشه سومین پیروزی خود در لیگ امسال خواهد بود.
وی افزود: تیم پتروشیمی پیش از شروع رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داد تا با روحیه بهتری وارد مسابقات این فصل شود.
رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان کرد: تیم پالایش نفت آبادان که هفته گذشته با قرعه استراحت
رو به رو بود در این هفته از رقابت ها روز جمعه 18 آبان در آبادان پذیرای تیم آویژه صنعت پارسا است و در صورت برد دومین پیروزی خود را در لیگ امسال کسب می کند.
وی با بیان اینکه تیم پالایش نفت آبادان و تیم پتروشیمی از گزینه های اصلی قهرمانی در لیگ برتر به شمار می روند افزود: پالایش نفت آبادان در این فصل از بازیکنان مطرحی همچون سعید داورپناه، محمد حسن زاده، آرن داوودی و رسول مظفری بهره می برد و برای قهرمانی در این دوره از رقابت ها تلاش می کند.
پرنیاک ادامه داد: تیم پدافند رعد هوایی دزفول دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها روز جمعه 18 آبان میهمان تیم شیمیدر تهران است. تیم رعد پدافند که دومین فصل حضورش را در لیگ تجربه می کند تاکنون نتایج ایده آلی کسب نکرده و امیدواریم که در بازی های آینده روند رو به رشدی داشته باشد.
وی در خصوص رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور گفت: تیم بانوان پالایش نفت آبادان که فصل گذشته به مقام قهرمانی دست یافت در هفته سوم رقابت های این فصل روز پنجشنبه 24 آبان به مصاف تیم نیرو تهران خواهد رفت.
رییس هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: تیم بانوان پالایش نفت در این فصل از بازیکنان بومی بسیاری بهره می برد که این موضوع به آینده بسکتبال خوزستان کمک بسیاری خواهد کرد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.