به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در افتتاحیه ساختمان بهسازی شده کلانتری 11 شهر گالیکش افزود: از این مقدار مواد مخدر 192 کیلو و 470 گرم در این شهرستان کشف شده است.
وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون سوانح رانندگی 17 درصد، سرقت های خشن 75 درصد و جرایم خشن 17 درصد در استان گلستان کاهش یافت.
سردار جاویدان، گالیکش را از شهرستان های موفق استان گلستان در حوزه انتظامی، ارائه خدمات پلیسی به مردم، کشف مواد مخدر و کالای قاچاق دانست و گفت: امروز پلیس برای انجام وظایف محوله بویژه در حوزه مبارزه و مقابله با سوداگران موادمخدر، قاچاق کالا و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به مشارکت مردم نیاز دارد.
وی در خصوص ساختمان کلانتری 11 گالیکش افزود: این ساختمان که در زمینی به مساحت 800 و با زیربنای 300 مترمربع در چند دهه قبل ساخته شده، با مشارکت سه میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان بهسازی شد.
به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح ساختمان کلانتری شماره 11 گالیکش، فرماندار، برخی مسوولان و امام جمعه این شهرستان به همراه نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
/7481/3039/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.