به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی امروز دوشنبه در جلسه مشترک بزرگداشت حماسه 9 دی، گرامیداشت شهدای 12 دی و ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گنبد افزود: علاوه بر این جشن های سالگرد پیروزی انقلاب باید باشکوهتر و به یاد ماندنی تر از سال های قبل برگزار شود.
وی اضافه کرد: ارائه گزارش دستاوردها و خدمات نظام بایستی به گونه ای صورت گیرد تا امید مردم به آینده انقلاب بیشتر شده و آنان لحظه ای تحت تاثیر القائات و شبهه افکنی دشمنان قرار نگیرند.
کریمی، حماسه 9 دی سال 1388 را نماد ولایتمداری و بصیرت ملت ایران دانست و با تاکید بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تجمع سالگرد این حماسه تاریخی که قرار است در مسجد قائمیه این شهر برگزار شود، گفت: مردم دراین روز به جهانیان نشان می دهند که همچنان پیرو منویات رهبری انقلاب در دفاع از آرمان های نظام اسلامی هستند.
وی به واقعه 12 دی 1357 و شهید شدن تعدادی از جوانان گنبدی که به کمک مردم مظلوم گالیکش در شرق استان گلستان رفته بودند نیز اشاره کرد و افزود: بزرگداشت یاد و خاطره این عزیران و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این مراسم، حداقل وظیفه ما است.
فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: واقعه 12 دی گالیکش که همانند واقعه پنج آذر گرگان است، بایستی به عنوان دو رخداد مهم مردم انقلابی استان گلستان، همواره از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس و رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز در خصوص اهمیت برگزاری تجمع 9 دی و یادواره شهدای 12 دی مطالبی بیان کردند.
شهرستان گنبدکاووس 350 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.