به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: عده ای تلاش می کنند شهادت 3 دانشجوی حق طلب به دست رژیم پهلوی در اعتراض به سفر نیکسون به ایران در 16 آذر سال 32 را حرکتی در راستای طرفداری از آمریکا معرفی کنند در حالی که این اقدام اعتراض آمیز برای دفاع از ایران و جلوگیری از دخالت بیگانگان در سرنوشت کشور بود .
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: صلابت و شجاعت دانشجویان پس از انقلاب اسلامی بسیار بیشتر شده و به همین دلیل این قشر باید راهی که درگذشته برای دفاع از عزت انقلاب اسلامی و حاکمیت طی شده را ادمه دهد.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله گلپایگانی و آیت الله دستغیب در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت و شهادت این 2 روحانی مبارز گفت: برای آبیاری شدن درخت انقلاب، شخصیت ها ، دانشجویان، دانشمندان و بزرگانی همچون این 2 شخصیت روحانی و شهیدان مطهری، هاشمی نژاد، باهنر، مفتح و بسیاری دیگر به شهادت رسیدند اما خللی در حرکت روند انقلاب ایجاد نشد.
امام جمعه گرگان با اشاره به جنایات و برنامه های بن سلمان ولیعهد عربستان در سه سال اخیر به ویژه نسل کشی در یمن و قتل قاشقچی گفت: این کارها و جنایات باعث شد منفور شدن بیشتر سران این کشور در مجامع جهانی و بین المللی شد.
آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: حتی در اجلاس گروه 20 در آرژانتین که چندی قبل برگزار شد، بی توجهی سران کشورهای عضو به ولیعهد سعودی محسوس بود.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.