به گزارش خبرنگار ایرنا، غزال شرف پور نامدارترین اسکواش باز گلستانی است که علاوه بر کسب عناوین متعدد مسابقات داخلی، تجربه حضور در رقابت های آسیایی جاکارتا به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن را در کارنامه دارد.
علاوه بر آن، تیم های اسکواش دختران و پسران گلستان جزو تیم های ثابت و همیشه مدعی لیگ برتر این رشته هستند و موفقیت ها فراوانی هم در این رقابت ها به دست آورده اند .
در آخرین نمونه از روند رو به رشد این ورزش در گلستان ، سه ورزشکار دختر استان به اردوی آماده سازی، غربال گری و استعدادیابی ملی اسکواش دختران نوجوان دعوت شدند.
نایب رئیس هیئت اسکواش گلستان روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو با حضور 20 استعداد برتر کشور از 13 آذر به مدت 5 روز در ساری مرکز استان مازندران برگزار می شود.
زهرا خورشیدکلایی اظهار داشت: در این اردو که ورزشکاران رده‌های سنی کمتر از 13 سال و کمتر از 15 سال حضور دارند، نرکس سلطانی، دیانا مقری و مهدیه الوند از گلستان دعوت شدند.
وی همچنین گفت که تیم گلستان در المپیاد استعدادهای برتر اسکواش دختران کشور در اراک به همراه تیم یزد در جایگاه سوم مشترک ایستاد.
نایب رئیس هیئت اسکواش گلستان همچنین از حضور 3 گلستانی در مسابقات اسکواش نشنال کلوز و جایزه بزرگ تهران خبر داد و گفت: در این رقابت ها با شرکت 27 ورزشکار زن برتر این رشته، غزال شرف پور به مقام سوم رسید.
اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره و دونفره در زمینی کاملا احاطه‌شده با دیوارهای شیشه‌ای بازی می شود.
افزون بر 200 ورزشکار زن و مرد از گلستان به صورت حرفه ای در رشته اسکواش فعالیت دارند.
7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.