به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمود علی فر روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: کشف این مقدار مواد مخدر در هشت ماه گذشته درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 62 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از مواد مخدر کشف شده که بیشتر آن تریاک است، مقدار 20 کیلو و 642 گرم آن در یک ماه گذشته بوده است.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: در ارتباط با مواد مخدر کشف شده در هشت ماه گذشته و نیز در اجرای چند مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس بویژه در محلات آسیب پذیر و نقاط آلوده، مجموعا یک هزارو 154 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد دستگیر و تحویل مرجع قضایی و یا مراکز ترک اعتیاد استان گلستان شدند.
وی تصریح کرد: از مجموع دستگیر شدگان، 612 نفر خرده فروش و 542 نفر معتاد متجاهر بودند که از این تعداد نیز 98 نفر آنان شامل 37خرده فروش و 61 معتاد طی یک ماه گذشته دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید برضرورت احداث مرکز یا کمپ ویژه ترک اعتیاد در این شهرستان، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از معتادان دستگیر شده به دلیل محدودیت در پذیرش مراکز ترک اعتیاد گلستان، مجددا به چرخه اعتیاد باز می گردند.
شهرستان مرزی گنبدکاووس 350 هزار نفر جمعیت دارد که علاوه بر اقوام مختلف ایرانی، چند هزار نفر از اتباع کشور افغانستان نیز در این شهرستان زندگی می کنند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.