به خبرنگار ایرنا سید مناف هاشمی روز یکشنبه در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: کمک به فرهنگ سازی انجام همیشگی و مداوم ورزش در جامعه ، مسوولیت همه ارگان ها و دستگاه ها به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است که باید تلاش شود سهم ورزش در سبد زندگی خانوارها بیشتر از قبل شود .
وی گفت: افزایش زیرساخت ها و فراهم کردن امکانات در مناطق استان، مدال آوری ورزشکاران گلستانی در رویدادهای معتبر ورزشی مانند بازی های آسیایی و المپیک را آسان تر می کند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استعدادهای ورزشی استان با برخورداری از امکانات حرفه ای و ضروری، بارور شده و می توانند در رقابت با حریفان داخلی و خارجی به بالندگی و رشد مطلوب رسیده و در تاریخ ورزش ماندگار شوند.
وی بیان کرد: یکی از نتایج مدال آوری و قهرمانی ورزشکاران گلستان، افزایش شور و نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه در جوانان برای ورود حرفه ای به ورزش است .
26 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده و در این هفته برای آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت جامعه به ورزش های همگانی، ویژه برنامه های ورزشی برگزار می شود.
3014/3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.