به گزارش صبح چهارشنبه خبرنگار ایرنا، عادله کشمیری در نشست اهالی فرهنگ و هنر گلستان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان اظهار داشت: برخی از این توانمندی ها تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و نیازمند تلاش بیشتر و همراهی همه بخش ها و اصحاب فرهنگ و هنر است.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان، اولویت بندی فعالان و مجموعه های فرهنگی برای واگذاری و اعطای عادلانه امکانات و تجهیزات است.
به گفته وی، باید شرایط و زیرساخت های استان به گونه ای باشد که همه گروه ها، انجمن ها و فعالان فرهنگی و هنری بتوانند رشد کرده و قابلیت های خود را در عرصه های گوناگون به نمایش بگذارند.
کشمیری ادامه داد: بدون برنامه ریزی، تقویت کانون ها، انجمن ها، موسسات، نگارخانه ها و رسانه ها، امکان موفقیت و توفیق فرهنگ و هنر استان وجود نداشته و تلاش های پراکنده و بدون هدف به سرانجام نخواهد رسید.
به گزارش ایرنا سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه در سفری به گلستان ضمن شرکت در شورای اداری استان و امضای تفاهم نامه همکاری با استاندار، با اصحاب فرهنگ و هنر و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.
حضور در منزل داود عامری از هنرمندان جانباز (70 درصد) در رشته عکاسی و کریم الله قائمی پژوهشگر و نویسنده گلستانی دیگر برنامه های این سفر بود که تا شامگاه سه شنبه ادامه داشت.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.