به گزارش ایرنا، پیش از این در بخش های اول و دوم این مسابقات در بندرترکمن و بابلسر، ورزشکاران گلستانی والیبال ساحلی مقام قهرمانی را از آن خود کرده بودند.
دبیر هیات والیبال استان گلستان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، پرویز فرخی، رسول یمرلی، وحید نیکوفر، کامبیز کلته، جواد فیروزپور، آق محمد سلاق و سینا عنایتی یازده بازیکن گلستانی هستند که در جدول اصلی و مقدماتی مسابقات تور جهانی در بندر انزلی حضور خواهند داشت.
به گفته حسین مقدم راد از جمع بزرگان والیبال ساحلی استان صرفاً بهمن قلی پور و بهنام توکلی هستند که برای رقابت های بندرانزلی ثبت نام نکرده اند.
وی هرچند به حضور تیم های خارجی همچون روسیه، سوئد، ایتالیا، تایلند، قزاقستان، جمهوری چک، اسلونی، نروژ و لهستان در رقابت های بندرانزلی اشاره کرد اما بر این عقیده بود که در صورتی که حادثه ی ویژه ای رخ ندهد، سومین مدال این رقابت ها نیز به گلستانی های حاضر در این آوردگاه تعلق خواهد گرفت.
این رقابت ها از روز سه شنبه 24 مهرماه آغاز می شود و تا جمعه ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا در بخش های یک و دو تور جهانی 'کاسپین سریز' در بندرترکمن و بابلسر به ترتیب ترکیب سالمی – وکیلی و رئوفی و میرزاعلی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داده بودند.
گلستان از قطب های اصلی ورزش والیبال ساحلی در کشور محسوب می شود.
/1860/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.