به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های این مرحله که پیش از ظهر امروز جمعه در زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان ساحلی بندرترکمن برگزار شد، تیم های ایران 2 و ایران 1 به فینال راه یافتند و ایران 3 و جمهوری قزاقستان راهی دیدار رده بندی شدند.
در اولین بازی صبح امروز تیم ایران 2 با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی در برابر جمهوری قزاقستان با ترکیب الکسی کلن شوف و آرتور پتروسیانس قرار گرفت که توانست با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یابد.
بازیکنان تیم ایران 2 در این بازی که قضاوت آن را علی رضا برومند و علی رضا قلی زاده برعهده داشتند، با نتایج 21 بر 15 و 21 بر 16 توانستند حریف خود را شکست دهند.
بازی دوم مرحله نیمه نهایی نیز بین تیم های ایران 1 با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی و ایران 3 با ترکیب آق محمد سلاق و عباس پورعسگری به قضاوت مسعود حمدانی و حمید مقیمی برگزار شد که در پایان ایران 1 توانست با نتیجه 2 بر 1 حریف خود را شکست داده و دیگر فینالیست این رقابت ها شود.
تیم ایران 1 در ست اول با نتیجه 21 بر 19 بازی را به حریف خود واگذار کرد اما در ست های دوم و سوم به ترتیب با نتایج 21 بر 19 و 15 بر 10 توانست بر ایران 3 پیروز شود.
فینال و رده بندی این رقابت ها عصر امروز /جمعه/ برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا در رقابت های تور والیبال ساحلی تک ستاره جهان 13 تیم از پنج کشور شامل ایران (هشت تیم)، تایلند 2 تیم، ساحل عاج، جمهوری چک و قزاقستان (یک تیم) حضور دارند.
3014/7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.