عبدالرحمن رئوفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به میزبانی گلستان از تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه با مدعیان جهانی این رشته به شناسایی نقاط ضعف انجامیده و ملی پوشان گلستانی را در مسیر رسیدن به افتخارات بیشتر قرار خواهد داد.
وی بیان کرد: پیشرفت والیبالیست های ساحلی باز گلستانی در گرو کسب میزبانی های متعدد مسابقات ملی و بین المللی در استان است.
گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را گلستانی ها تشکیل می دادند.
ملی پوش گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به آمادگی ملی پوشان ایرانی در رقابت های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی که از فردا (چهارشنبه) در بندرترکمن در غرب استان گلستان آغاز می شود، اشاره کرد و گفت: ایران در کنارقزاقستان و تایلند، مدعیان اصلی قهرمانی هستند که امیدواریم با برخورداری از امتیاز میزبانی به این افتخار دست پیدا کنیم .
تیم های جمهوری چک، ساحل عاج ، تایلند، قزاقستان و هشت تیم از ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد .
عبدالرحمن رئوفی در سال 2017 به همراه بهمن سالمی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی شده بود.
ایران تاکنون دو بار در سال های 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با شرکت رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیایی شده است.
7333/3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.