به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، در جلسه شامگاه گذشته شورای شهر گرگان لایحه اجرای قانون تملک فرمانداری و الحاق آن به پارک شهر به تصویب رسید.
در صورت عملی شدن این مصوبه ساختمان فرمانداری گرگان که 11 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است با املاک شهرداری تهاتر و در نهایت به فضای سبز تبدیل تا پارک شهر توسعه یابد.
به گزارش ایرنا؛ تهاتر اصطلاحی حقوقی است که مطابق آن دو بدهی با شرایط خاص و بصورت معوض تسویه می شوند بر این اساس شهرداری ساختمانی مشابه به فرمانداری گرگان واگذار خواهد کرد.
در جلسه شورای شهر گرگان همچنین بهبود سرمایه گذاری و جذب منابع مالی بخش خصوصی برای اجرای طرح ها و پروژه های این شهر مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شناسایی سرمایه گذاران بومی و اجرای بسته های تشویقی و حمایتی، افزایش مشارکت شهروندان در پروژه ها و شناسایی و بهرمندی از ظرفیت های موجود در املاک شهرداری گرگان برای سرمایه گذاری، مسایل مرتبط بود که در جلسه شب گذشته شورای شهر مطرح شد.
مسئولان امور مالی و درآمد شهرداری گرگان هم در این جلسه گزارشی از هزینه‌ها و اعتبارات شهرداری ارائه کردند.
در این جلسه همچنین شهردار گرگان از آغاز فراخوان ساخت هتل ناهارخوران و مجتمع تفریحی - تجاری چهارشنبه بازار گرگان خبر داد و گفت: رویکرد همه شهرداری های استان گلستان تلاش برای جذب سرمایه گذار بیشتر برای حل کمبودها و حرکت به سمت فراهم آوردن زیرساخت های لازم شهری است.
اعضای شورای شهر گرگان در این جلسه لایحه کمک 150 میلیون ریالی به موکب علی بن موسی الرضا برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، اعزام 11 نیروی خدمات شهری برای کارهای خدماتی به کربلا و خرید 2 دستگاه سامانه ارسال پیامک تخلفات راهنمایی و رانندگی برای استفاده در پلیس راهور شهر گرگان را هم تصویب کردند.
7333/3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.