به گزارش ایرنا، سرهنگ قدرت الله کشکولی جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی پلیس راهور برای روان سازی ترافیک در سطح شهر افزود: در این راستا بیش از 235 نفر از کارکنان راهنمایی و رانندگی و 10 تیم محسوس برای کنترل ترافیکی مدرسه ها در بوشهر فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: همچنین 65 دستگاه تیم خودرویی و موتوری نیز برای حضور در مقابل مدارس هدف و واقع شده در مسیرهای پرتردد حضور دارند.
کشکولی در خصوص سرویس مدارس نیز ادامه داد: به والدین دانش آموزان توصیه می شود از سرویس های مورد تائید راهنمایی ورانندگی، آموزش و پرورش و شهرداری برای انتقال دانش آموزان به مدرسه استفاده کنند.
کشکولی در ارتباط با تقاطع غیر همسطح میدان آزادی بوشهر نیز گفت: با توجه به احتمال ایجاد گره ترافیکی در این نقطه حجم ترافیکی در اوایل بازگشایی مدارس با حضور عوامل راهنمایی و رانندگی این ترافیک کنترل می شود.
وی افزود: برای اینکه شهروندان در این محدوده با مشکل ترافیکی روبه رو نشوند از سرویس های مدرسه های محله های جنوبی انتظار داریم از نوار ساحلی برای تردد استفاده کنند.
کشکولی ادامه داد: از شهروندانی که از خارج شهر وارد بوشهر می شوند نیز در صورت امکان انتظار می رود از گذر امام علی (ع) برای ورود به شهر بوشهر استفاده کنند.
213هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 9هزار و 496کلاس درس و در قالب 2هزار و 224مدرسه استان بوشهر سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.
7212/ 6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده:موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.