به گزارش خبرنگار ایرنا در نودمین نشست رسمی شورای شهر گرگان به ریاست علی اصغر یوسفی، نامه رسیده از سوی فرماندار گرگان به طرفیت از کمیته تطبیق مقررات فرمانداری قرائت و براساس مفاد آن و به سبب پاره ای از ابهامات در چگونگی تهاتر با پیمانکار، نحوه الویت بندی و انتخاب این پروژه، مباحث فنی و مهندسی و نیز شفاف سازی بیشتر در حوزه مالی، مصوبه شورای شهر گرگان را باطل اعلام کرد.
در ادامه و پس از طرح نظرات مختلف، رای گیری اعلام شد که شورا بر مصوبه قبلی پافشاری داشت.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان ابهامات و تشکیک های طرح شده در نامه فرمانداری گرگان را وارد ندانست و گفت: اعتبار تخصیصی به این پروژه از محل اعتبارات دولتی نیست، لذا در خصوص اولویت بندی پروژه های عمرانی شهر، فقط شورا قابلیت اتخاذ تصمیم و تشخیص را دارد.
وی همچنین اضافه کرد: این مکاتبه از نظر ادبیات فنی و نگارشی جای تجدید نظر بسیار دارد.
دادبود، هدف از اجرای این پروژه را روان سازی ترافیک و توسعه همگون شهری بیان کرد.
به گزارش ایرنا شورای اسلامی گرگان در نشست 10 شهریور خود با احداث تقاطع غیرهمسطح با هزینه ای حدود 220 میلیارد ریال در محدوده 60 متری افسران منتهی به میدان بسیج درغرب این شهر موافقت کرده بود.
به گفته یکی از مدیران شهرداری گرگان، این تقاطع در صورت اجرا به طول 2هزار متر و عرض 60 متر در راستای کاهش ترافیک مناطق غربی شهر ساخته می شود.
در مورد وضعیت نابسامان خودروهای حامل میوه در سطح خیابان های شهر و مشکلات پیرامونی آن برای شهروندان و افزایش ترافیک شهر نیز مقرر شد که اقدامات اجرایی واحد رفع سد معبر در برخورد با متخلفان این حوزه در نشست بعدی شورا طرح شود.
شورای اسلامی شهر گرگان مرکز استان گلستان 9 عضو دارد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.