به گزارش خبرنگار ایرنا، عادل آذر امروز چهارشنبه پس از شورای اداری گلستان و جلسه پرسش و پاسخ کارشناسی با مدیران استان به خبرنگار ایرنا افزود: شایعات و انگ زدن به مدیران دیوان محاسبات تغییری در روند پیگیری تخلفات نخواهد داشت.
رییس دیوان محاسبات اضافه کرد: تخصصی ترین و حرفه ای ترین گزارش ها در زمان رسیدگی به تخلفات تهیه و در اختیار مسوولان بالا دستی قرار گرفت تا اتخاذ تصمیم با آگاهی کامل انجام شود.
آذر تصریح کرد: در مجموع سلامت مالی مدیران کشور بالا و در دنیا کم نظیر است و نمی توان تخلف چند نفر و سوء استفاده از جمله در موضوع دریافت حقوق های نامتعارف را به حساب مجموعه مسوولان پاک دست تعمیم داد.
وی همچنین به درآمدهای نفتی کشور طی بهار امسال اشاره کرد و گفت: فروش نفت در سه ماهه اول سال روزانه 2 میلیون و 290 هزار بشکه بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.7 درصد رشد داشت.
وی افزود: در بودجه امسال قیمت فروش نفت 55 دلار پیش بینی شده اما بشکه ای 70 دلار فروخته شد که مازاد آن روانه خزانه شد و باید تلاش کنیم از این منابع در زمان مضیقه مالی به درستی استفاده شود.
به گزارش ایرنا دیوان محاسبات به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی با استقلال در امور مالی و اداری وظیفه نظارت بر همه فرایندهای مالی کشور را بر عهده دارد تا هیچ هزینه‌ای از اعتبارات مصوب تجاوز نکرده و هر وجهی در محل خود مصرف شده باشد.
3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.