امسال هم بیمه دات کام برای ارائه بیمه عتبات عالیات اعلام آمادگی کرده و برای چهارمین سال متوالی در کنار زائرین است.

یکی از عظیم‌ترین گردهمایی‌های مذهبی دنیا، عزیمت عاشقان اباعبدالله به کشور عراق است. کمتر از 15 روز تا اربعین (بیستم ماه صفر) 1402 و برگزاری این رویداد بزرگ باقیمانده است. برای سفر به بین‌الحرمین، لوازم زیادی لازم است. تهیه این وسایل برای افرادی که قصد پیاده‌روی دارند، خیلی مهم‌تر است. در کنار لوازمی مثل کوله پشتی، پاسپورت، لباس مناسب، داروهای ضروری و وسایل بهداشتی، تهیه بیمه کربلا نیز برای این سفر بسیار با اهمیت است. امسال هم بیمه دات کام برای ارائه بیمه عتبات عالیات اعلام آمادگی کرده و برای چهارمین سال متوالی در کنار زائرین است.

 

بیمه سفر کربلا چیست؟

سفر به خارج از کشور همیشه با خطرات غیر قابل پیش‌بینی همراه است. کشور عراق با اینکه همسایه ما است اما باز هم زمانی که از مرزهای ایران خارج می‌شوید، اکثر سازمان‌های ایرانی توانایی حمایت از شما را ندارند؛ از جمله شرکت‌های بیمه. برای رسیدن به حرم امام حسین (ع) باید مسیری 280 کیلومتری را طی کنید. در این مسیر طولانی احتمال بروز حوادثی مثل گرما زدگی (با توجه به سفر در فصل تابستان)، تصادف یا حوادث طبیعی، آسیب‌های بدنی، ابتلا به بیماری و... وجود دارد.

 

000

 

 

با توجه به سیل جمعیت زواری که به سمت کربلا روانه می‌شود، احتمال ابتلا به بیماری‌های ویروسی و واگیردار زیاد است. در چنین شرایطی حتی اگر شما بهترین بیمه درمانی پایه و تکمیلی را داشته باشید، باز هم در کشور عراق بی‌اعتبار هستند. شرکت بیمه دات کام، حامی همیشگی عاشقان اباعبدالله، با توجه به نیاز زائرین شرایطی را فراهم کرده‌اند تا این افراد بتوانند خود را در برابر خطرات احتمالی بیمه کنند. این خدمت به کمک شرکت آرمان ارائه می‌شود و خساراتی مثل هزینه‌های پزشکی، فوت، نقص عضو و از کارافتادگی را جبران می‌کند.

 

طرح های مختلف بیمه دات کام با توجه به نیاز مشتریان

برای رفاه حال مسافرین کربلا، قیمت این بیمه‌نامه از عدد ناچیز 30 هزار تومان شروع می‌شود و خسارات را از 900 میلیون تومان تا 1.1 میلیارد تومان تحت پوشش قرار می‌دهد. در ادامه طرح‌های مختلف بیمه کربلا در سامانه بیمه دات کام را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

طرح‌ها

قیمت

پوشش فوت به هر دلیل

پوشش فوت بر اثر حادثه

پوشش نقص عضو و از کار افتادگی بر اثر حادثه

پوشش هزینه‌های پزشکی بر اثر حادثه

مدت اعتبار

طرح 1

30 هزار تومان

70 میلیون تومان

500 میلیون تومان

500 میلیون تومان

70 میلیون تومان

30 روز

طرح 2

40 هزار تومان

90 میلیون تومان

700 میلیون تومان

700 میلیون تومان

80 میلیون تومان

30 روز

طرح 3

50 هزار تومان

1.1 میلیارد تومان

900 میلیون تومان

900 میلیون تومان

90 میلیون تومان

30 روز

 

 

موارد خارج از پوشش بیمه زیارتی

همه خسارات تحت پوشش بیمه عتبات قرار نمی‌گیرند. در این قسمت به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

  • خسارات عمدی از سوی خود بیمه‌گزار
  • هزینه بیماری‌هایی با سابقه قبلی
  • گم شدن پول نقد، طلا و جواهر
  • گم شدن مدارک شناسایی
  • مفقودی یا آسیب به لوازم الکترونیکی
  • مفقودی یا آسیب به تجهیزات پزشکی

 

0-4

 

 

خرید بیمه رسمی سفر کربلا

عشق به اسلام و مصیبت واقعه کربلا ، هر سال عزاداران پرشور حسینی را به کشور عراق می‌کشاند. گاهی اتفاق می‌افتد که تعدادی از زائرین در مسیر سفر گرفتار حوادث غیر قابل پیش‌بینی می‌شوند. افرادی که بیمه رسمی کربلا را از بیمه دات کام تهیه کرده‌اند، می‌توانند هزینه‌های پرداختی جهت درمان، غرامت فوت یا نقص عضو را دریافت کنند. نسبت حق بیمه به خدماتی که زائران دریافت می‌کنند اصلاً قابل مقایسه نیست و خرید بیمه اربعین کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. اگر 1 درصد اتفاقی برای مسافرین کشور عراق بی‌افتد و بیمه نداشته باشند، باید تمام هزینه‌ها را خودشان پرداخت کنند. پس برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، ما بیمه اربعین شرکت بیمه دات کام را به شما پیشنهاد می‌کنم.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.