دوبله اختصاصی انیمه «قلعه متحرک هاول Howl's Moving Castle» تولید سال 2004 برای علاقه‌مندان به دنیای انیمه، در آرشیو آثار سینمایی ژاپنی فیلیمو در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

طرفداران انیمه‌های ژاپنی می‌توانند دوبله اختصاصی انیمه «قلعه متحرک هاول» را با بهترین کیفیت صدا و تصویر از فیلیمو تماشا کنند. 

دوبله اختصاصی انیمه «قلعه متحرک هاول Howl's Moving Castle» تولید سال 2004  برای علاقه‌مندان به دنیای انیمه، در آرشیو آثار سینمایی ژاپنی فیلیمو در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

«قلعه متحرک هاول» به کارگردانی هایائو میازاکی تهیه شده است. این فیلم از محصولات استودیو جیبلی است که در هفتاد و هفتمین دور جوایز اسکار 2006 هم نامزد شده است. 

این انیمه تحت تاثیر مخالفت میازاکی با حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ بوده و مضامین قوی ضد جنگ را به‌تصویر می‌کشد. 

 

photo_2023-08-19_18-57-39

 

هایائو میازاکی در انیمه «قلعه متحرک هاول» تصویر زیبایی از پیری را به‌نمایش گذاشته است. او بالا رفتن سن را به گونه‌ای مثبت و توأمان با آزادی بیشتر برای قهرمان قصه، معرفی می‌کند.

 هنرمندانی از جمله  افشین زی نوری، فرانک رفیعی طاری، مینا قیاسپور، اردشیر منظم، زهره اسدی، سارا جعفری، سارا جواهری، سمیه رهنمون، آزاده اکبری، مهیار مهرتاش، نغمه عزیزی، علیرضا اوحدی، محمدرضا فصیحی نیا و فرزاد احمدی در دوبله این فیلم حضور دارند.

خلاصه داستان انیمه «قلعه متحرک هاول» از این قرار است که جنگ بزرگی اتفاق افتاده، و پادشاه از تمامی جادوگران می‌خواهد تا در این جنگ او را همراهی کنند. اما جادوگری به نام هاول از این امر امتناع می‌کند و به مبارزه با بمب‌افکن‌های جنگی برمی‌آید. در این میان دختری که او را دوست دارد سعی در باطل‌کردن طلسم هاول دارد که همان قلب هاول است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.