شرکت مهندسی بازرگانی سیگما سال ۱۳۸۲ توسط مهندس فرید کورس تاسیس گردید. این شرکت با ایجاد نمایندگی های فروش و ارائه خدمات خود در سراسر کشور، یکی از معتبرترین شرکت های فروش و ارائه خدمات در صنعت آسانسور می باشد.

در پروژه های ساخت و ساز بزرگ بازار، تامین قطعات آسانسور باکیفیت و پاسخگو بسیار دشوار است. خوشبختانه مجموعه سیگما آسانبر (https://sigma-elevator.ir/fa/) توانسته است با پرچمداران صنعت آسانسور در خارج از کشور ارتباط برقرار کند و علاوه بر واردات قطعاتی همچون موتور آسانسور، ریل، تراول کابل، سیم بکسل و انواع قطعات آسانسور هیدرولیک و کششی، در تولیدات داخلی نیز به پیشرفت صنعت آسانسور کمک کنند.

 

 

شرکت مهندسی بازرگانی سیگما سال ۱۳۸۲ توسط مهندس فرید کورس تاسیس گردید. این شرکت با ایجاد نمایندگی های فروش و ارائه خدمات خود در سراسر کشور، یکی از معتبرترین شرکت های فروش و ارائه خدمات در صنعت آسانسور می باشد.

در نتیجه با وجود تیم بسیار فعال و مهندسان باتجربه در مجموعه سیگما، طراحی و تولید آسانسور برای پروژه های صنعتی، برج ها، کارخانه ها و ... فراهم شده است. این مجموعه با درایت و دلسوزی برای پیشرفت هر چه بیشتر این صنعت، امکان اخذ نمایندگی فروش محصولات خود را در سراسر ایران فراهم کرده است.

گروه صنعتی سیگما علاوه بر فروش انواع قطعات، تولید درب آسانسور بسیار با کیفیت برند پریسما ایتالیا را نیز که از بهترین و باکیفیت ترین درب های آسانسور می باشد، به متقاضیان عرضه می کند. حتی درب های آسانسور خاص با عرض و ارتفاع سفارشی و با جنس متنوع از فولاد تا استیل و شیشه. برند قطعات آسانسور عرضه شده در مجموعه سیگما آسانبر شامل موارد زیر می باشد:

  • موتور گیرلس آسانسور بلولایت چین و زیلابگ آلمان
  • درب آسانسور پریسما با مکانیزم های ایتالیایی
  • ریل رونفا چین و مارازی ایتالیا با درجه ماشین کاری متفاوت
  • سیم بکسل های گوستاوولف آلمان در دو نوع مغزی کنفی و مغزی فولادی
  • تراول کابل های ایتاسیا از اتحادیه اروپا در انواع معمولی ، شیلد دار و سیم بکسل دار
  • جک های هیدرولیک ساده و تلسکوپی برند استارت الویتور ایتالیا برای آسانسورهای هیدرولیک
  • پاوریونیت های مکانیکی و الکترونیکی استارت الویتور ایتالیا برای آسانسور های هیدرولیک

بحث کیفیت قطعات، طراحی و محاسبات مهندسی بر پایه استانداردهای تدوین شده اروپا موجب کاهش خرابی و افزایش طول عمر آسانسورها در ساختمان های تجاری و صنعتی می باشد.

از دیگر پارامتر های مثبت سیگما آسانبر ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش به موقع و موثر برای مشتریان خود است تا بتوانند بابت خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. متخصصین شرکت سیگما همواره ارائه دهنده بهترین مشاوره جهت انتخاب بهینه لوازم مورد نیاز آسانسور خود متناسب با کاربری و ارزش ملک می باشند.

برای ارتباط با مجموعه سیگما آسانبر جهت خرید قطعات آسانسور، از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس:

 تهران، خیابان نلسون ماندلا، کوچه گلدان، پلاک ۸، طبقه سوم، واحدهای ۹-۱۰-۱۱-۱۲

شماره های تماس:

  •  02122036475
  • 02122036476
  • 02122036477
  • 02188888490

ایمیل:

 info@sigma-elevator.ir

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.