جماران- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته(2021 BAIEX  ) با مشارکت بیش از 70 شرکت از 6 تا 9 خرداد ماه 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش جماران، تولید کنندگان و پیمانکاران بزرگ در حوزه قیر، قیرهای پلیمری، قیرهای اصلاح شده، تولید کنندگان پلنت کارخانجات قیر، آسفالت، عایق ها، خطوط بسته بندی و تجهیزات مربوطه در این دوره از نمایشگاه مشارکت دارند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت با مشارکت بیش از 70 شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی به مساحت 5000 متر مربع در سالن های 8 و9 برگزار می شود.

مریم توکلیان رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات وابسته به عنوان زیرساخت عمران و شهرسازی، از مباحث استراتژیک در هر کشوری می باشد  و هدف از برگزاری این نمایشگاه بالا بردن عمر رویه های آسفالتی با استفاده از قیرهای با کیفیت و استاندارد، رونمایی از تکنولوژی های جدید راهسازی، در مباحث آسفالت و ماشین آلات و در بخش عایق کاری ساختمان ها، کاهش مصرف انرژی از مهمترین اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته است.

IMG_20210528_155429

وی با اشاره به چالش های پیش روی صنعت قیر و اسفالت خاطرنشان کرد: فعالان این صنعت با چالش های جدی روبرو هستند و برگزاری چنین نمایشگاهی می تواند با ارتقا دانش فنی ، رفع موانع، رعایت استانداردها، پرهیز از تولید قیرهای بی کیفیت و تقلبی و تولید قیرهای استاندارد با گریدهای مختلف مطابق با نقشه پهنه بندی و اقلیم های مختلف در سطح کشور به رشد این صنعت کمک شایانی کند.

توکلیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا افزود: استفاده از تونل های ضدعفونی در ورودی سالن های محل برگزاری، تب سنجی، استفاده از ماسک، اجرا نمایشگاه در بزرگترین سالن نمایشگاهی با سقف های بلند و تهویه مناسب ، رعایت فاصله اجتماعی در محل نشست ها و vip ها از جمله اقداماتی است که برای برگزاری امن دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته در نظر گرفته شده است.

IMG_20210528_155957

دوازدهمین نمایشگاه «قیر، عایق ها آسفالت و ماشین آلات وابسته» از 6 الی 9 خردادماه برپا خواهد بود. علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه واقع در بزرگراه شهید چمران محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران بازدید کنند.

IMG_20210528_160046

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.