در حالی که بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارهای سنتی نسبت به استفاده از تکنولوژی در کسب‌وکار خود روی خوش نشان نمی‌دهند، بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در سراسر جهان جهت جلب رضایت مخاطبان و همچنین ایجاد فضایی همگام با تکنولوژی روز جهت کم کردن فشار کار از روی کارمندان خود از آن استفاده می‌کنند.

یازدهم اردیبهشت مصادف با یکم ماه مه، روز جهانی کارگر یا روز بین‌المللی کارگر نام گرفته است که هر ساله مراسم یاد بودی توسط حزب‌های کمونیست، سوسیالیست، آنارشیست و اتحادیه‌های کارگری در بسیاری از کشورهای جهان هم‌زمان با برگزاری تظاهرات خیابانی برگزار می‌شود. روز جهانی کارگر، گرامی‌داشت اعتراضات کارگران آمریکایی است که برای اولین‌بار در روز یکم ماه مه سال 1886 در پی یک فراخوان عمومی اعتصاب سراسری را برگزار کردند. اما نکته قابل توجه آنکه خواسته آنان تغییر ساعت کاری از چهارده ساعت به هشت ساعت بود، که این اعتصابات منجر به تغییر ساعت کاری شد که این امر رضایت کارگران را به همراه داشت. در حال حاضر نیز پیشرفت تکنولوژی به بسیاری از کارمندان و کارگران کمک می‌کند تا کمی از فشار کاری آنان کاسته شود؛ چراکه شادی کارگری شاید تمام جامعه را به دنبال دارد.

تکنولوژی چه کمکی در جهت کاهش فشار کاری می‌کند

در چند سال اخیر بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی با استفاده از روش‌های نوین، با مشتریان و مراجعه کنندگان خود ارتباط برقرا می‌کنند، یکی از این رو‌ش‌ها ارسال پیامک گروهی برای مخاطبان است. چنین امکانی از طریق پنل‌های ارسال پیامک انبوه امکان‌پذیر است. به این‌صورت که صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همچنین شرکت‌های دولتی و خصوصی از طریق چنین پنل‌هایی می‌توانند برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنند. که ارسال پیامک‌های گروهی مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله مزایای آن می‌توان به: ارسال سریع و مطمئن، روشی مقرون‌به‌صرفه، نرخ خواندن بالا و ... اشاره کرد.

کاربردی که ارسال پیامک در برای سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد

اولین کاربرد ارسال پیامک‌های گروهی برای پیامک های تبلیغاتی بود اما کم‌کم کاربردهای گوناگون آن توسط مشاغل و کسب‌وکارها گسترش پیدا کرد. به طوری که دیگر پیامک جنبه تبلیغاتی نداشته و بسیاری از سازمان‌ها و کمپانی‌ها بزرگ تنها جهت برقراری ارتباط دو طرفه با مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند. این امر به این معناست که برخی از مشترکین، امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خط خود را مسدود کرده‌اند، اما استفاده از پنل‌ها امکانی را فراهم می‌آورد تا برای آن‌ها نیز پیامک‌های اطلاع‌رسانی نیز ارسال گردد.

پیامک‌ یک ابزار ارتباط جمعی است. می‌توان این‌گونه بیان کرد که تقریبا 80 درصد از بزرگسالان در جهان دارای تلفن همراه هوشمند هستند و تقریبا در همه‌ این تلفن‌ها امکان دریافت پیامک وجود دارد. همچنین ارسال پیامک‌ در لحظه اتفاق می‌افتد و هر زمان که ضروری باشد، پیامک‌ها به صورت گروهی برای مخاطبان ارسال می‌گردد.

 

 

11

از دیگر کاربردهای ارسال پیامک‌های گروهی، امکان ارسال نمونه پیامک قدردانی است. یکی از کاربردهای پنل‌های ارسال پیامک انبوه، امکان دسته‌بندی مخاطبان است. که هم به صورت طبقه‌بندی شده( سن، جنسیت، شغل، منطقه پستی و... ) در پنل وجود دارد و هم امکان ایجاد دفترچه تلفن را برای کاربران فراهم می‌کند. به این معنی که به مناسبت‌های مختلف شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند برای کارمندان و کارگران خود پیامک‌های قدردانی ارسال کنند. دریافت چنین پیامک‌هایی که می‌تواند شخصی‌سازی شده هم باشد، باعث افزایش حس رضایت کارمندان و کارگران به کارفرمایان خود می‌شود. حتی پنل‌های ارسال پیامک امکان تنظیم خودکار و ارسال محتوای مورد نظر در تاریخ از پیش تعیین شده را نیز فراهم می‌سازد، که این پیام‌ها می‌تواند بدون هیچ مناسبتی و تنها جهت ارسال انبوه پیامک قدردانی برای کارگران ارسال شود.

 

 

در حالی که بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارهای سنتی نسبت به استفاده از تکنولوژی در کسب‌وکار خود روی خوش نشان نمی‌دهند، بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در سراسر جهان جهت جلب رضایت مخاطبان و همچنین ایجاد فضایی همگام با تکنولوژی روز جهت کم کردن فشار کار از روی کارمندان خود از آن استفاده می‌کنند. این درحالی‌ست که پنل‌های ارسال پیامک انبوه که یروشی نوین در تبلیغات است با انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، نه تنها برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، بلکه برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی، قدردانی و همچنین اعلان‌های بسیار مهم کاربرد دارند و از این جهت است که استفاده از این پنل‌ها در همه مشاغل به یک ضرورت تبدیل شده است.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.