آنتالیا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که برای چند روزی آرامش در کنار ساحل، بهترین گزینه است. گرچه نمی‌توان بین شهرهای ترکیه بهترین را انتخاب کرد، اما سفر به آنتالیا می‌تواند برای انواع سلیقه‌ها یکی از بهترین سفرها باشد. هم گشت و گذار در طبیعت را دارد و هم دیدن آثار و اماکن تاریخی، از طرف دیگر هتل های آنتالیا که خود یکی از جاذبه‌های این سفر است. هتل های آنتالیا که اغلب به صورت آل و یوآل هستند، همه امکانات تفریحی و اقامتی را با بهترین کیفیت در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. اما اگر در انتخاب هتل آنتالیا تردید دارید و نمی‌دانید کدام منطقه از این شهر زیبا را برای اقامت انتخاب کنید، در ادامه بهترین مناطق آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل

انتخاب یک منطقه از آنتالیا برای اقامت، بستگی به اولویت شما برای تفریح و گشت و گذار در این شهر دارد. ترجیح می‌دهید در نوار ساحلی اقامت داشته باشید و از منظره دریا لذت ببرید یا جایی در مرکز شهر و در کنار جاذبه های توریستی آنتالیا را بیشتر می‌پسندید. اگر با مناطق مختلف آنتالیا آشنایی داشته باشید، انتخاب یک منطقه ایده‌آل آسانتر می‌شود. لیستی که در ادامه معرفی می شود، تعدادی از مناطق خوب برای رزرو هتل در آنتالیا هستند.

منطقه لارا

لارا که با نام منطقه مراد پاشا هم شهرت دارد، یکی از مناطق محبوب آنتالیا برای اقامت است. دلیل آن نیز نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر است. شما از هتل‌های شیک و مدرن لارا که اغلب پنج ستاره و آل هستند، تا فرودگاه بین المللی تنها 12 کیلومتر فاصله دارید و اگر می‌خواهید به مرکز شهر بروید، تنها 16 کیلومتر فاصله است.

 

از جذابیت‌های منطقه لارا می توان به ساحل شنی طلایی، کافه و رستوران‌های ساحلی، آب زلال همچنین جشنواره سازه‌های شنی اشاره کرد که هر ساله در بهار و تابستان برگزار می‌شود.

منطقه کنیالتی

محله کنیالتی نیز مانند لارا از بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل هستند، اما تفاوتی که بین این دو منطقه وجود دارد، این است که کنیالتی از لارا نوسازتر و جدیدتر است و دسترسی خوبی به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی دارد.

اگر به موسیقی محلی ترکی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در یکی از هتل های کنیالتی اقامت داشته باشید. هر ساله جشنواره موسیقی محلی در این منطقه برگزار می‌شود و گردشگران علاوه بر گشت و گذار در کوچه‌های زیبای این منطقه، می‌توانند موسیقی زیبا و غذاهای خوشمزه را نیز تجربه کنند. کنیالتی تا دریا 350 متر فاصله دارد و ساحل آن یا همان پلاژ کنیالتی بسیار شهرت دارد. اگر در هتل های کنیالتی اقامت داشته باشید، فاصله کمی از پارک ساحلی و آکواریوم آنتالیا خواهید داشت.

 

77

 

منطقه بلک

برای کسانی که به معماری‌های لوکس و مدرن علاقه دارند و دوست دارند در یک هتل بسیار شیک اقامت داشته باشند، هتل های منطقه بلک را پیشنهاد می‌کنیم. بلک از بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل به خصوص نزد زوج‌های جوان است؛ کسانی که می‌خواهند هم جنگل های سبز و هم سواحل زیبا را ببینند. از این منطقه تا پارک ملی کوپرولو کانیون تنها 20 کیلومتر فاصله است.

منطقه کمر

منطقه کمر در 40 کیلومتری غرب آنتالیا قرار گرفته است. علت نامگذاری این منطقه نیز به خاطر دیوار بلندی است که در جلوی روستا برای جلوگیری از سیل ساخته شده است. کمر در کنار رشته کوه‌های توروس قرار گرفته و گردشگران در این منطقه می‌توانند از منظره کوه و دریا لذت ببرند. همچنین می‌توانید از تفریحات آبی مانند غواصی، دریانوردی و قایقرانی نیز استفاده کنید. در واقع اگر به دنبال سرسبزترین منطقه آنتالیا برای اقامت هستید، کمر را انتخاب کنید.

منطقه کپز

اگر به اقامت در مناطق قدیمی را دوست دارید، اقامت در منطقه کپز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این منطقه نسبت به دیگر مناطق آنتالیا توانسته است بافت قدیمی خود را بهتر حفظ کند. وسعت این منطقه نیز بیشتر از مناطق کنیالتی و لارا است و بیشتر موردتوجه سرمایه گذاران برای ساخت خانه است.

آلانیا؛ یکی از مناطق خوب برای رزرو هتل

علاوه بر مناطق مختلف آنتالیا، می‌توانید در آلانیا که در فاصله 135 کیلومتری از آنتالیا قرار گرفته است و از شمال با رشته کوه‌های توروس و از جنوب با دریای مدیترانه احاطه شده، اقامت داشته باشید. آلانیا یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است و علاوه بر سواحل زیبا، جاذبه‌های تاریخی جالبی نیز دارد.

 

7777

 

رزرو متنوع ترین هتل های آنتالیا در فلای تودی

همانطور که گفتیم، آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای توریستی ترکیه، هتل ها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی دارد. در هر منطقه از این شهر شما می‌توانید هتل‌های لوکس و پنج ستاره و البته اقامتگاه‌های ارزان پیدا کنید. پس از اینکه منطقه موردعلاقه خود را در آنتالیا پیدا کردید، نوبت آن است که رزرو هتل آنتالیا را انجام دهید. در وبسایت فلای تودی می‌توانید هتل های آنتالیا را به تفکیک منطقه، تعداد ستاره، امکانات و قیمت ملاحظه کنید و انتخاب ایده‌آل خود را انجام دهید.

کافی است وارد وبسایت فلای تودی شوید، آنتالیا را به عنوان مقصد در قسمت رزرو هتل خارجی ثبت کنید، تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران را درج کرده و جستجوی هتل را انجام دهید. هتل‌های موجود به ترتیب از ارزانترین به شما نمایش داده خواهند شد و با مطالعه اطلاعات هتل و مشاهده تصاویر آن می‌توانید وارد مراحل رزرو شوید.

خوشبختانه مراحل رزرو هتل در فلای تودی به سادگی چند کلیک است و در نهایت پرداخت هزینه با کارت‌های عضو شتاب انجام می‌شود. بلافاصله پس از اتمام مراحل، واچر هتل به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

حتی پس از خرید هم پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی همراه شماست تا بی دغدغه و نگرانی سفر کنید. سفر به آنتالیا آسانتر و ارزانتر از همیشه خواهد بود اگر بلیط آنتالیا و رزرو هتل را در فلای تودی انجام دهید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.