اگر از علاقمندان به غول رویایی که اصالتش به سرزمین اژدها برمی‌گردد هستید، به احتمال زیاد می‌دانید که آنچه ما در ایران به نام دیگنیتی یا پرستیژ می‌شناسیم با نام اصلی دانگ فنگ ix5 در بازارهای جهانی شناخته می‌شود.

چنانچه قصد پیدا کردن بهترین طرح فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز 1401 را دارید و با جستجو در صفحات وب، به این صفحه هدایت شده‌اید، به شما این مژده را می‌دهیم که بهترین مقاله ممکن درباره خرید اقساطی خودرو به ویژه ماشین‌های خارجی و به طور خاص دیگنیتی، پیش روی شماست. پس با ما همراه باشید.

آیا خرید اقساطی دیگنیتی منطقی است؟!

در پاسخ به این سوال که آیا خرید اقساطی خودرو دیگنیتی منطقی است یا نه، باید به مزایای این خودرو رجوع کرد.

  • ظاهر جسور، جذاب و قدرتمند

مشتری ایرانی عاشق خودروهای شاسی بلند است. حس قدرتی که نشستن پشت فرمان کراس اوورهای سایز متوسط به راننده القا می‌کند، حقیقتا حس خوشایندی است. دیگنیتی از ظاهری لوکس و مدرن بهره‌ می‌برد و با توجه به ابعادش در ردیف کراس اوورهای نسبتا بزرگ کوپه طبقه‌بندی می‌شود.

کسانی که قصد شرکت در طرح‌های فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز را دارند، این خودرو را بی‌شباهت به بی ام و نمی‌دانند.

  • کابین جادار و چشم نواز

به نظر شما از دیگر آیتم‌هایی که باعث می‌شود یک خودرو در نظر خریدار ایرانی، خوش بنشیند چیست؟!

خب در پاسخ می‌توان بهث مواردی مانند:

  • راحتی کابین

  • جادار بودن فضای داخلی

  • بزرگی صندوق عقب

  • در دسترس بودن کلیدهای کنترل کابین برای راننده

  • طراحی داخلی لوکس

  • متریال مرغوب

و ...

مواردی از این دست اشاره کرد. اگر شما از طرفداران دیگنیتی هستید، خوب است بدانید که خودرو محبوبتان همه این ویژگی‌ها را داراست!

  • توان فنی مطلوب

با شرکت در طرح فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز صاحب خودرویی می‌شوید که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و وزن 1590 کیلوگرمی‌اش، می‌تواند در 13.5 ثانیه به شتاب 185 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

فروش دیگنیتی به صورت اقساط 2

 

بر خلاف تصوری که نزد عوام از مصرف سوخت بالای شاسی بلندها وجود دارد، اما این خودرو با میزان مصرف ترکیبی 7.5 لیتر در ردیف خودروهایی با مصرف سوخت منطقی، جای می‌گیرد. هم چنین باید به آن دسته از افرادی که طرفدار هوای پاک و زمینه پاک هستند هم این نوید را بدهیم که استاندارد آلایندگی دیگنیتی، یورو 5 است.

بنابراین چه ساکن روستایی خوش آب و هوا و چه شهری پر ترافیک و غرق در دود هستید، نگران بیرون آوردن دیگنیتی از پارکینگ نباشید. ماشین شما کمترین سطح از آلاینده‌ها را وارد محیط می‌کند.

  • دیگنیتی، ایمن!

اگر تردید دارید که نکند با شرکت در طرح فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز ، صاحب خودرویی چینی و بی‌کیفیت می‌شوید، باید صراحتا به شما بگوییم که ابتدا باید هر ذهنیتی که از بنجلیات چینی دارید که در دهه هشتاد وارد کشورمان شدند را دور بیاندازید و سپس درباره امکانات دیگنیتی تحقیق کنید.

این کراس اوور کوپه با داشتن چهار ایربگ، کروز کنترل، سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سر بالایی و مواردی از این دست از سطح ایمنی بسیار خوبی برخوردار است. همچنین استحکام بدنه این غول رویایی نیز بسیار بالاست.

  • تعدد امکانات رفاهی

امکان ندارد که به دنبال طرحی برای فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز 1401 بگردید، اما به امکانات متعدد رفاهی این خودرو فکر نکرده باشید. دیگنیتی آنقدر پر از امکانات است که نام بردن از آنها لیست بلند بالایی می‌سازد.

سانروف، نمایشگر لمسی، سیستم صوتی مدرن و تهویه مطبوع اتومات تنها بخشی از این امکانات است که وجود هر کدام از این‌ها حتی به تنهایی برای هر خودرو یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که مورد توجه مشتری ایرانی است.

بنابر آنچه گفته شد، شرکت در طرح‌های فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز به سبب مزایای متعددی که این خودرو دارد، قطعا منطقی است. زیرا شما با خرید دیگنیتی از خودرویی فول امکانات بهره‌مند خواهید شد. حال در ادامه بررسی خواهیم کرد که آیا بهتر است دیگنیتی را اقساطی بخریم یا صبر کنیم تا بتوانیم به صورت نقدی خودرو مورد علاقه مان را تهیه کنیم؟! در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

فروش دیگنیتی به صورت اقساط 3

 

دیگنیتی را اقساطی بخریم یا نقدی؟!

اگر شما که در حال حاضر مشغول خواندن این مقاله هستید، در ایران زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما این است در سال جاری با توجه به نرخ تورم و کاهش مداوم ارزش پول ملی، فرصت را از دست ندهید و چنانچه مرجع معتبری برای فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز 1401 یافتید، فورا برای خرید اقدام کنید.

طرح‌های اقساطی عرضه خودرو فقط مختص افرادی نیست که پول کافی برای خرید ماشین ندارند، بلکه در جوامعی که مانند کشور ما گرفتار تورم و بحران اقتصادی هستند، یک راه حل منطقی برای سرمایه‌گذاری است.

حتما شما هم این مثال معروف را شنیده‌اید که بیزنس‌من‌ها همه تخم مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چینند!

خرید اقساطی خودرو دقیقا بر همین مبنا توجیه منطقی دارد. زیرا شما برای خرید نقدی ماشین باید چند صد میلیون تومان پول را یکباره از حساب بانکی خود خارج کنید و صرف یک خرید استهلاک‌پذیر نمایید.

درحالی که افراد هوشمند که آینده‌نگری مالی دارند ترجیح می‌دهند تا با شرکت در طرح‌هایی مانند فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز تنها بخشی از سرمایه خود را برای خودرو خرج کنند و مابقی را در دیگر امور مالی، سرمایه‌گذاری نمایند.

بهترین مرکز فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز

حال که با تفسیر و دلیل اثبات کردیم خرید اقساطی خودروهای خارجی نظیر فیدلیتی و دیگنیتی منطقی است و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، خرید قسطی بهتر از خریدهای نقدی است، باید به بهترین مرکز برای خرید مراجعه کرد.

اما بهترین مرکز فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز1401 چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟!

انتظاراتی که از بهترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو می‌توانیم داشته باشیم، موارد زیر را در برمی‌گیرد:

  • تحویل فوری خودرو

  • تنظیم قراردادهای روشن و صریح که تعهدات هر کدام از طرفین در آن مشهود باشد

  • اقساط بلند مدت

  • امکان خرید خودرو با کمترین مقدار پیش پرداخت

  • ارائه رسید محکم در برابر پرداخت مشتری

  • ارائه مشاوره تخصصی پیش از خرید

  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس وسع اقتصادی مشتری

بر اساس مواردی که گفته شد، یکی از بهترین مراکز معتبر و خوشنامی که در حال حاضر طرح فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز 1401 را در دستور کار خود قرار داده است، سایا خودروست.

این مجموعه به درخواست کاربرانش و در راستای عمل به رسالت مشتری‌مداری، پرطرفدارترین خودروهای خارجی را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه عرضه می‌کند.

نکته جالب اینکه سایا خودرو در کنار مواردی که عنوان شد با ثبت سند به نام مشتری، ایجاد بستری برای خرید اقساطی خودرو با کمترین سرمایه و ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید، طرح‌های فروش خودروهای خارجی به شیوه قسطی را در دسترس همه مردم کشور قرار داده است.

بنابراین حتی اقشار کم درآمد که نشستن پشت فرمان خودروهای خارجی را رویا می‌دانند هم می‌توانند در طرح‌های فروش دیگنیتی به صورت اقساط با شرایط استثنایی در پاییز شرکت کنند.

کلام آخر

برای اطلاع از قیمت روز دیگنیتی، اطلاع از جزییات طرح فروش اقساطی این خودرو و نیز گفتگو با کارشناسان مجرب سایا خودرو در ساعات کاری با مراکز فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.