تلویزیون کیولد همان ال ای دی های معولی با کمی چاشنی جادو هستند که می توانند به تصاویر روحی درخشانتر، روشنتر و سرزنده تر ببخشند. در واقع تلویزیون QLED ایده سامسونگ برای تولید تلویزیون های بهتر از ال ای دی با همان ایده نمایشی بود که منجر به طی کردن یک مسیر موفق و ادامه دار توسط این برند شد. با قیمت تلویزیون کیولد که رقابتی جانانه با اولد به راه انداخته، کاربران زیادی تصمیم به خرید این فناوری تصویری می گیرند.

چه طرفدار پرو پا قرص تلویزیون باشید یا بعضی وقت ها سری به حاشیه این شهر پر جمعیت بزنید در هر حال، به خوبی از جنگ خونین بین دو طائفه بزرگ آگاه هستید. رقابت چندین و چند ساله بین تلویزیون QLED و اولد که نمونه اش را در دنیای گوشی های موبایل همچون اپل و سامسونگ، یا لپ تاپ مک و ویندوز و ... داریم. در ادامه می خواهیم به این نکته توجه کنیم که چرا خریداران تلویزیون QLED هر روز بیشتر می شوند و آیا واقعاً خرید کیولد در ایران بهتر از اولد است؟ البته قبل از اینکه به موضوع جذاب داستان بپردازیم بهتر است کمی با جدیدترین تلویزیون های سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

تلویزیون کیولد همان ال ای دی های معولی با کمی چاشنی جادو هستند که می توانند به تصاویر روحی درخشانتر، روشنتر و سرزنده تر ببخشند. در واقع تلویزیون QLED ایده سامسونگ برای تولید تلویزیون های بهتر از ال ای دی با همان ایده نمایشی بود که منجر به طی کردن یک مسیر موفق و ادامه دار توسط این برند شد. با قیمت تلویزیون کیولد که رقابتی جانانه با اولد به راه انداخته، کاربران زیادی تصمیم به خرید این فناوری تصویری می گیرند.

جدیدترین تلویزیون QLED کدامند؟ چه ویژگی هایی دارند؟

سامسونگ در سال 2022 چند مدل از تلویزیون های کیولد خود را معرفی کرده است که تا حد زیادی شبیه به مدل های پارسال هستند اما چند تفاوت جزئی در نمایش و امکانات باعث دلگرمی بیشترمان می شود. در این بین شیائومی هم به عنوان یک برند پر تکاپو تلویزیون های کیولد را تولید می کند ولی خبری از مدل های 2022 نیست و فعلاً باید دلمان را به مدلهای 2021 این شرکت خوش کنیم.

 

تلویزیون کیولد (2)

 

تلویزیون کیولد شیائومی در مقایسه با سامسونگ قیمت پایین تری دارد و کاملاً عادی است چرا که این استراتژی خود شیائومی برای فروش بیشتر است و پیرو همین موضوع نباید انتظار داشته باشید که مدل های شیائومی بتوانند از پس رقابت با مدل های بالارده سامسونگ بر بیایند. کیولدهای جدید سامسونگ سری های مختلفی را در بر می گیرند که مدل های آن ها را در جدول زیر مشاهده می کنید. پیشنهاد می کنیم برای بررسی کامل هر محصول به فروشگاه افرالند مراجعه کنید تا در خصوص جزئیات و مشخصات هر محصول اطلاعات کافی را به دست آورید.

چرا خرید تلویزیون کیولد هر روز بیشتر می شود؟

در ادامه 5 دلیل که باعث شده خرید تلویزیون کیولد هر روز بیشتر شوند را شرح می دهیم این نکات بیشتر در شرایط اقتصادی ایران مورد بررسی قرار گرفته اند. بنابر فشارهای اقتصادی و همچنین محدودتر شدن مبالغ بودجه بندی برای خرید محصولات، عموم مردم به سمت خریدهایی هوشمندانه تر و بصرفه تر روی آورده اند.

1- بهترین تلویزیون های کیولد سامسونگ، واقعاً خوب هستند

اولین مورد کیفیت قابل توجه تلویزیون های کیولد سامسونگ است. در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی معمولی حرف زیادی برای گفتن وجود دارد اما با این کلام تکراری سرتان را درد نمی آوریم چون کیولد قطعاً بهتر عمل می کند اما جایی که چشم ها را به خود خیره می کند پیشرفت های کیولد در برابر اولد است.

 

تلویزیون کیولد (3)

 

 تلویزیون های جدید کیو ال ای دی به قدری باریک طراحی می شوند که در نگاه اول باید کمی به این میزان از باریک بودن شک کرد، که مبادا کیفیت ساخت پایینی داشته باشد و یا خطر شکستن وجود داشته باشد، اما وقتی بهتر نگاه می کنیم کیفیت ساخت بالای شان آن شخصیت شکاک ریز بین درونمان را قانع می کنند.

2- غول سیاهی که پیکسل های اولد را می سوزاند!

اینجای داستان باید حواسمان باشد که خیلی به تلویزیون های اولد سخت نگیریم چون در این چند سال اخیر توانسته اند لکه سیاهی که بر اعتبارشان وارد شده بود را به کلی پاک کنند(منظور مان همان خطر پیکسل سوختگی در تلویزیون های اولد است)، اما هنوز هم افرادی هستند که خیلی دل خوشی نسبت به اولدها ندارند، به همین دلیل خرید تلویزیون کیولد سامسونگ را منطقی تر می دانند، که البته فکر بی جایی هم نیست و در این روزهای گرانی هر چه یک خرید آگاهانه تر و با اطلاعات بیشتر باشد، بهتر است.

 

3- فشار اقتصادی: قیمت تلویزیون کیولد به مراتب ارزان تر است

گرانی های حال حاضر و داستان فشارهای اقتصادی بر هر انسان ایرانی روشن است و منطقی است که یکی از دلایل محبوبیت تلویزیون های QLED سامسونگ همین مقرون بصرفه تر بودنشان به نسبت اولدها باشد. هرچند قیمت تلویزیون کیولد به نسبت مدل های ال ای دی بیشتر است ولی در کل جزو مدل های خوش قیمت تری (به نسبت اولد و نئو کیولد) هستند.

4- بر خلاف OLED، تلویزیون های QLED ترسناک نیستند

 

تلویزیون کیولد (4)

 

تا به حال یک تلویزیون اولد را از نزدیک دیده اید؟ باریک تر از گوشی های هوشمند طراحی شده اند و این ترسناک است، اگر یک کودک کمی پر انرژی داشته باشید این ترس به کابوس تبدیل می شود چون ظرافت اولدها واقعاً بیش از حد است. کیولدها اما به نسبت طراحی خاطر جمع تری دارند و از این لحاظ برای خانواده های پرجمعیت و به خصوص آنهایی که فرزندان کوچک دارند، پیشنهاد امن تری است.

5- جدیدترین تلویزیون های کیولد روشنایی بسیار خوبی دارند

اگر بخواهید یک تلویزیون اولد با روشنایی بالا بخرید باید یک گونی ریال ناقابل هزینه کنید چون قیمت تلویزیون های اولد با روشنایی بالا بسیار بیشتر از اولدهای معمولی است ولی در مقایسه با این موارد تلویزیون های کیولد سامسونگ روشنایی بالایی دارند و برای استفاده در اتاق های نورانی و روشن گزینه مناسب تری هستند. اگر هم یک تلویزیون بهتر از  QLED می خواهید یا OLED یا Neo QLED انتخاب های بعدی تان خواهند بود.

جمع بندی گفته ها

در اینجا به صورت کلی به مقایسه تلویزیون کیولد و اولد و ویژگی های اصلی QLED پرداختیم. در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده کیولد برند سامسونگ است اما چند مدلی هم از برند شیائومی در بازار موجود هستند که از قیمت اقتصادی تری برخوردارند. اگر قیمت تلویزیون کیولد برای تان اولویت اول است شیائومی می تواند انتخاب بصرفه ای باشد اما سامسونگ نیز گزینه های قیمت مناسبی دارد. به صورت کلی و خلاصه وار بگوییم اگر یک تلویزیون با طراحی باریک و شیک می خواهید، روشنایی بالای صفحه نمایش برای تان مهم است و در کنار همه اینها کیفیت ساخت بالا ملاک خریدتان است، کیولدهای سامسونگ در این چند سال اخیر خود را به اثبات رسانده اند و می توانند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشند.

برای اطلاعات بشتر در خصوص تلویزن QLED مشاهده قیمت و خرید می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید: https://afralland.com/product-tag/qled-tv/

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.