در این گزارش 40 روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آدرس بهترین آموزشگاه زبان آلمانی و آموزش رایگان زبان انگلیسی در دسترس شماست.

 

 

  1. از اشتباه کردن نترسیداشتباهات نحوه یادگیری ماستبه آزمایش چیزهای جدید ادامه دهید، به اشتباه کردن ادامه دهید تا به یادگیری ادامه دهید.

  2. اگر در محیطی کاملا انگلیسی زبان هستیدروش های مختلف بیان مطالب را یادداشت کنید و سعی کنید از آنها استفاده کنید.

  3. وقتی خارج از منزل هستید یا آنلاین هستید و کلمات یا عبارات جدیدی می بینید، عکس بگیرید تا بتوانید بعداً بررسی کنیدبهترین آموزشگاه زبان آلمانی لیست شده اند.

  4. هر روز تمرین کنیدتصمیم بگیرید که چقدر در هفته قرار است برای مطالعه وقت بگذارید و به آن پایبند باشیدآموزش رایگان زبان انگلیسی را بخوانید.

  5. مهارت اصلیخواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را تمرین کنیدهمه آنها به روش های مختلف به شما کمک می کنند تا پیشرفت کنید.

  6. کلمات/عباراتی را که یاد می گیرید یادداشت کنید. 3 یا مورد را برای تمرین هر روز انتخاب کنید.

  7. وقتی کلمه/عبارت جدیدی پیدا کردید به این فکر کنید که چگونه می توانید از آن در جملات استفاده کنید و سعی کنید از آن در مکالمه استفاده کنید.

  8. با حیوان خانگی خود به زبان انگلیسی صحبت کنید

  9. حداقل یک بار در روز از وب سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان EC دیدن کنید و یک درس را کامل کنید.

  10. اگر به یادگیری گفتار متصل علاقه دارید، نمایش انگلیسی زبانی را که دوست دارید انتخاب کنید و زیرنویس را برای چند دقیقه روشن کنیدبرای آن چند دقیقه، به شدت روی تفاوت بین تلفظ و شکل نوشتاری تمرکز کنید.

  11. خودت را بشناساگر اهل صبح نیستید، صبح مطالعه نکنید.

  12. از رفت و آمدها و زمان مرده برای مرور آموخته های خود استفاده کنید.

  13. هنگامی که در حال یادگیری کلمات جدید هستید، این کلمه را به تنهایی یاد نگیرید، همچنین به کلمات اطراف آن نگاه کنید تا به تسلط شما کمک کند.

  14. برای خود یک هدف بلندمدت تعیین کنید، برای مثال شرکت در یک آزمونزمانی که نیاز به مطالعه برای چیزی دارید، متوجه خواهید شد که سخت‌تر کار می‌کنید.

  15. اینو گفتن بهتره فقط برای تست دادن درس نخونیمبه تصویر بزرگتر فکر کنیدوقتی به زبان انگلیسی تسلط دارید چه کاری می توانید انجام دهید؟ کیفیت زندگی شما چگونه بهبود خواهد یافت؟

  16. اهداف کوتاه مدت نیز برای خود تعیین کنید و زمانی که به هر یک رسیدید به خود پاداش دهیدواقع بین باشید، اهداف دست نیافتنی تعیین نکنید وگرنه وقتی آنها را کامل نکنید انگیزه خود را از دست خواهید دادچه چیزی را می توانید در زمانی که دارید به طور واقعی تکمیل کنید؟

  17. انگلیسی در مورد برقراری ارتباط است، اهدافی را تعیین کنید که شخصی هستند نه زبانی، زیرا انگیزه بیشتری دارند، به عنوان مثال من می خواهم بتوانم درباره تعطیلاتم به دوستانم بگویم.

  18. بدانید چه چیزی برای شما بهتر استبه این فکر کنید که چه روش هایی در گذشته برای شما موفق بوده اند.

  19. اما برای روش های جدید یادگیری باز باشیدبیاموزید که چگونه نه تنها در مورد آنچه که کار می کند بلکه چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد فکر کنید.

  20. کمک بگیراگر چیزی را متوجه نشدید، باید از کسی بپرسیداز معلم، همکلاسی ها یا دوستان خود کمک بخواهید.

  21. مرورمرورمرورمطمئن شوید که برای مرور مطالبی که در گذشته مطالعه کرده اید، وقت بگذارید.

  22. این ایده خوبی نیست که به تنهایی بیش از 30 دقیقه در یک زمان مطالعه کنیدبه طور منظم استراحت کنید، کمی هوای تازه بگیرید و پاهای خود را دراز کنید.

  23. برای بالا رفتن از یک سطح عجله نکنیدیادگیری زبان انگلیسی به پیشرفت شما بستگی دارد، نه سطح شماتا زمانی که در حال پیشرفت هستید، در سطح مناسبی هستید.

  24. به یاد داشته باشید، شما می توانید از همه یاد بگیرید، خواه هم سطح باشند، چه سطح پایین تر یا بالاتر از شما.

  25. فیلم‌ها/نمایش‌های تلویزیونی را که قبلاً به زبان خودتان دیده‌اید تماشا کنیددنبال کردن آن آسان‌تر خواهد بود و می‌توانید روی حوزه‌های زبانی خاصی که به آن‌ها علاقه دارید تمرکز کنید.

  26. خوانندگان درجه بندی شده را بخوانیداین کتاب ها مخصوصاً برای سطح شما نوشته شده اندیک رمان کامل بخوانیدشما می توانید آن را انجام دهیدبعد از آن احساس خوبی خواهید داشت.

  27. همچنین می‌توانید کتابی را که قبلاً به زبان خود خوانده‌اید، بخوانیددنبال کردن آن را آسان تر می کند و به شما امکان می دهد از تجربه لذت ببرید.

  28. مقالات آنلاین مکان خوبی برای یافتن ساختارهای غیرفعال هستندیک مقاله را بخوانید و ببینید آیا می‌توانید جملات مفعول را پیدا کنید (به یاد داشته باشید ما هنگام صحبت از آنها استفاده نمی‌کنیم).

  29. ابتدا معنی کلی را بخوانیدنگران درک هر کلمه نباشید.

  30. به مقاله برگردید و کلمات کلیدی را مشخص کنیدسعی کنید آنها را از روی محتوا حدس بزنید.

  31. کلمات کلیدی را جستجو کنید تا حدس های خود را تأیید کنید.

  32. برو و با استفاده از کلمات کلیدی تازه یاد گرفته شده، مقاله جالبی را که خوانده‌ای به کسی بگو.

  33. هنگامی که یک کلمه جدید را یاد می گیرید، به تمام اشکال دیگر آن فکر کنیدزیبا (صفت)، زیبایی (اسم)، زیبا (قید).

  34. پیشوندها (dis-، un-، re-) و پسوندها (-ly، -ment، -ful) را بیاموزید، اینها به شما کمک می کنند تا معنای کلمات را بفهمید و دایره لغات خود را بسازید.

  35. هنگام ضبط واژگان، کلمات را بر اساس دسته بندی با هم گروه بندی کنیدبه عنوان مثالحمل و نقل (اتوبوس، ماشین، قطار، هواپیما، کشتی).

  36. برای کلمات جدید، هجاها را بشمارید و محل استرس را پیدا کنیدفقط یک تاکید در هر کلمه و همیشه روی یک مصوتافعال دو هجا معمولاً روی هجای دوم (beGIN) تاکید دارنداسم های هجا (TEAcher) و صفت ها (HAPpy) اغلب بر اولی تأکید دارند.

  37. در حالی که روز خود را به تمرین به زبان انگلیسی می گذرانید، از صدای درون خود استفاده کنیدبرای خود داستانی در مورد آخر هفته قبلی خود بگویید یا حتی فقط یک تفسیر از آنچه می توانید در حین رفتن به شهر ببینید.

  38. فقط با یک کتاب نمی توانید انگلیسی یاد بگیریدمانند رانندگی با ماشین، فقط از طریق انجام آن می توانید یاد بگیریدفرصت هایی برای صحبت کردن پیدا کنیدسعی کنید یک رویداد تبادل زبان محلی پیدا کنید.

  39. هنگام یادگیری گرامر، فرم مهم است اما به اندازه درک نحوه استفاده از آن در مکالمه مهم نیست.

  40. یک دفتر خاطرات یا ژورنال انگلیسی داشته باشیدبا نوشتن چند جمله در روز شروع کنید و سپس به نوشتن عادت کنیدکلمات، عبارات و نکات زبان جدیدی را که یاد گرفته اید امتحان کنید.

 

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.