شرکت آریان آسانسور دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن می‌باشد و توانسته گواهینامه های سیستمی مدیریت و کیفیت را دریافت نماید. همچنین گواهینامه های بین المللی از قبیل CE و همچنین EN81 را اخد نموده که خود نشانه ای از صادرات محصول به سایر کشورها می باشد.

آریان آسانسور با سی سال سابقه فعالیت گسترده و مستمر در صنعت آسانسور توانسته است، به نامی شناخته شده و برندی محبوب در زمینه تولید تابلو فرمان آسانسور تبدیل گردد. این شرکت در سال 1371 تاسیس گردید و با تولید اولین نسل تابلو فرمان های میکروپروسسوری آسانسور کشور انقلابی در صنعت آسانسور ایران رقم زد، آریان آسانسور با این کار توانست استفاده از تابلو فرمان های رله ای آسانسور را در ایران به دست فراموشی سپارد. تولید نسل جدید تابلو فرمان آسانسور در آن زمان علاوه بر بالابردن کیفیت حرکتی، سرویس دهی بهتر، سهولت در راه اندازی، ضریب امنیت استفاده از آسانسور را نیز به صورت چشمگیری ارتقاء بخشید.

شرکت آریان آسانسور دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن می‌باشد و توانسته گواهینامه های سیستمی مدیریت و کیفیت را دریافت نماید. همچنین گواهینامه های بین المللی از قبیل CE و همچنین EN81  را اخد نموده که خود نشانه ای از صادرات محصول به سایر کشورها می باشد.

بهره مندی از خطوط تمام مکانیزه در خط تولید شرکت آریان آسانسور باعث افزایش سرعت، کاهش زمان تولید و طبیعتا کاهش ضایعات خواهد بود. پس از تولید محصول نهایی، این محصولات تک به تک کنترل کیفیت شده و سپس بسته بندی و در انبار رفته و روانه بازار می شوند.

آریان آسانسور توانسته با استفاده از شبکه گسترده فروش در سراسر ایران علاوه بر دفتر مرکزی، هموراه به مشتریان در پروسه خرید (قبل و حین خرید) بهترین مشاوره را ارائه دهد تا مشتریان بتوانند بهترین محصول متناسب با نیاز خود را تهیه نمایند. در حال حاضر حدود 31 نماینده فروش در 19 استان کشور آماده پاسخگویی و تامین نیازهای مشتریان می‌باشند.

شرکت آریان آسانسور با داشتن شبکه گسترده ای از نیروی های با تجربه پشتیبانی در کل کشور سرعت و سهولت ارائه خدمات به مشتریان خود را به بیشترین حد ممکن رسانده است. گرفتن چهار تندیس حقوق مصرف کننده کشوری و استانی گواهی بر این ادعا می باشد. خدمات رسانی به مشتریان همواره توجه مدیریت آریان آسانسور بوده و هست.

شرکت آریان ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه­ها و مراکز عالی آموزشی و همچنین شرکت­های بزرگ تولید کننده بین­المللی در صنعت آسانسور دارد، در همین راستا به منظور ارتقای دانش فنی و توان علمی فعالین و دست اندرکاران صنعت آسانسور، اقدام به برگزاری همایش­ها و دوره­های آموزشی تخصصی نموده است. از جمله این همایش­های آموزشی، برگزاری بزرگترین سمینار تخصصی و آموزشی آسانسورهای دارای موتورهای  Gearlessو نصب سیستم­های Roomless در تاریخ 9 بهمن ماه 1393 که با حضور  قریب به یک هزار تن از فعالین و دست اندرکاران صنعت آسانسور کشور، اساتید دانشگاه­ها، دانشجویان و... در محل همایش­های بین­المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید می­توان اشاره کرد.

همچنین به منظور ارتقاء کیفیت محصولات و سطح رضایتمندی مشتریان محترم مرتفع ترین برج تست ایران (برج تست آریان آسانسور) در تاریخ 2 تیرماه 1393 با حضور مهندس صادقی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و مهندس بیات مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران و مهندس سلیمان­پور فرماندار شهرستان رباط کریم و مهندس سجادی ریاست صنعت، معدن و تجارت شهرستان رباط کریم و مهندس ولی­پور مدیریت شهرک صنعتی پرند و همچنین اصحاب رسانه در محل کارخانه شرکت آریان آسانسور واقع در شهرک صنعتی پرند برگزار گردید که در این مراسم مهندس نیکو منظری و مهندس بختیاری از اعضای هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت حضور داشتند.

در حال حاضر در سبد محصولات آریان آسانسور طیف وسیعی از محصولات با ویژگی های متفاوت و برای کاربردهای متنوع وجود دارد تا مشتریان بتوانند با هر هزینه‌ای بهترین کیفیت و خدمات را برای آسانسور خود دریافت کنند.

در حال حاضر این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه، 49 هزار محصول بخش قابل توجهی از نیاز بازار آسانسور در داخل کشور را تامین می نماید. کارخانه این شرکت با مساحتی بالغ بر 10000 متر مربع در شهرک صنعتی پرند واقع می باشد. که دارای 4500 متر مربع فضای تولیدی و انبار است.

از آنجاییکه شرکت آریان آسانسور دانش محور بوده و تمامی محصولات آن بر پایه دانش تولید و روانه بازار میگردد این بار برآن شدیم پیرو رسالت همیشگی این مجموعه محصول فناورانه تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم تا بار دیگر از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم، این محصول فناورانه در اولین روز نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران در ساعت 12 ظهر با حضور مقامات کشوری در غرفه آریان آسانسور واقع در سالن 38B رونمایی خواهد شد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.