دکتر تعمیر نمایندگی تعمیرات ال جی در رشت، تهران، کرج و اسلامشهر، برای کاهش دغدغه‌ای مردم عزیز گیلان و گسترش خود در سراسر کشور؛ بهترین خدمات را فراهم آورد تا دیگر با یک مشکل جزئی به فکر هزینه‌های ده برابریِ خرید کالا نباشند.

شعبه‌ای که در پایتخت کشور داریم، تمام مناطق تهران، کرج، اسلامشهر را تحت پوشش خود قرار داده است. اما در طول روز تماس‌های زیادی از شهرستان‌های سراسر ایران داریم که متاسفانه از عدم وجود تعمیرگاه ال جی گله مند هستند و تنها راه تعمیرات لباسشویی، یخچال، ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر و ... را تعویض می‌دانند.

هرچند که تورم، تمام اصناف را تحت تاثیر قرار داده است. لوازم خانگی به طرز وحشتناکی گران شدند و تعویض یک دستگاه کره‌ای نه از عهده‌ی مالی 90% اقشار جامعه برمی‌آید و نه از نظر کیفیت، منطقی به نظر می‌رسد!

به نقل از امید قالیباف: از تاریخ 1401/4/1 افزایش قیمت مجدد برای لوازم خانگی اجرایی شد. با صدور این مجوز، مشکلات تعمیرات برای شهرستان‌های محروم و حتی پیشرفته که تعمیرکار مجرب و متخصص بسیار کم پیداست، چندین برابر نسبت به پایتخت می‌باشد.

دکتر تعمیر نمایندگی تعمیرات ال جی در رشت، تهران، کرج و اسلامشهر، برای کاهش دغدغه‌ای مردم عزیز گیلان و گسترش خود در سراسر کشور؛ بهترین خدمات را فراهم آورد تا دیگر با یک مشکل جزئی به فکر هزینه‌های ده برابریِ خرید کالا نباشند.

خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی در رشت (به طور کلی گیلان سرسبز)، هیچ تفاوتی نسبت به شعب موجود در پایتخت ندارد.

چرا باید دکتر تعمیر را برای تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنیم؟

  • تحت پوشش قرار دادن تمام استان گیلان
  • تعمیرات فوری، همین امروز بعد از ثبت درخواست شما
  • اعزام بهترین، متخصص‌ترین و با تجربه‌ترین تعمیرکار دستگاه مخصوص شما
  • تعمیرات در منزل و حضور گرمتان
  • مقرون به صرفه‌ترین هزینه تعمیرات زیر نرخ مصوب
  • دریافت مبلغ تعمیرات بعد از کسب رضایت شما در پایان کار
  • ارائه فاکتور رسمی شرکت به صورت کتبی
  • ارائه ضمانت نامه کتبی برای تمام خدمات انجام شده به مدت 12-6 ماه
  • ارائه نکات آموزشی برای جلوگیری از خرابی زود هنگام و افزایش طول عمر مفید دستگاه
  • نصب و راه اندازی اولیه و مجدد لوازم خانگی شما به همراه آموزش کار و استفاده از آن

 

تمام موارد ذکر شده بدون هیچ اغراقی در اختیار شما قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند شما برای تعمیرات یخچال ساید بای ساید خود تماس گرفته باشید یا ماشین ظرفشویی. متخصصِ با تجربه‌ی دستگاه شما در دکتر تعمیر آماده به خدمت است تا به محض ثبت درخواست، با تجهیزات لازم به منزل شما اعزام شود.

 

تعمیرات فوری لباسشویی ال جی در محل

ماشین لباسشویی، یار وفادار شما، که از بسیاری دردهای کمر، زانو، گردن و ... جلوگیری کرده است و علاوه بر حفظ سلامتی، میزان زیادی از وقت ارزشمندتان را ذخیره می‌کند. خرابی این دستگاه مفید حتی یک روز، ضرر است. از قدیم گفته‌اند که پیشگیری بهتر از درمان است. با دیدن کوچک ترین حالت غیر طبیعی می‌توانید از مشاوره رایگان دکتر تعمیر بهره‌مند شوید تا در صورت جدی بودن مشکل، از خرابی بیشتر و پرهزینه‌تر جلوگیری شود. برای دریافت مشاوره در پایان مطلب به سایت منبع مراجعه کنید.

 

تعمیرات تضمینی و فوری یخچال و ساید ال جی در محل

تعمیرات یخچال از موارد اورژانسی است که با توجه به گرانی مواد غذایی داخل آن باید هر چه سریع‌تر یخچال را زنده کرد تا از فساد وسایل داخل آن جلوگیری کرد. تعمیر سریع یخچال شما وابسته به زمان ثبت درخواست‌تان دارد. هر چه زودتر به فکر حال مریض دستگاه‌ها خود بیفتید، دکتر تعمیر هم زودتر آن را زنده می‌کند.

اگر یخچال برفک می‌زند، خنک نمی‌کند، قسمت یخچال گرم است اما فریزر خنک، اتومات نمی‌کند، داغ می‌کند، خاموش است، آبریزی دارد یا هر مشکلی مانند این مسائل، حتی یخ نساختن را جدی بگیرید و هر چه سریع‌تر برای تعمیرات اقدام کنید.

 

تعمیرات تضمینی ماشین ظرفشویی در منزل

ماشین ظرفشویی با توجه به اینکه یک حامی محیط زیست و منابع طبیعی مثل آب و انرژی می‌باشد، به خودی خود محبوب است. اما مثل ماشین لباسشویی، زمان زیادی را برای شما ذخیر می‌کند و دیگر نیازی نیست که نیم ساعت سرپا بایستید تا ظروف را بشویید. آن هم با مواد شیمیایی و شوینده‌ای که برای پوست اصلا خوشایند نیست. اگر از خانواده‌ی پرجمعیتی باشید یا از آن دسته مهمان نوازان گیلانی که میزبانی زیادی را در طول ماه برعهده می‌گیرید، برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود تعلل نکنید. یکی از لطف‌هایی که می‌توانید در حق خود و دستگاه خود کنید، برگشت آن به روز اول است.

چرا که استفاده نکردن از ماشین ظرفشویی باعث خرابی آن خواهد شد و خرابی حاصل از به کار نبردن دستگاه، بسیار پرهزینه و غیرمنطقی می‌باشد. برای اینکه دچار چنین مشکلی نشوید و ماشین ظرفشویی خود را دچار مرگ تدریجی نکنید با دیدن هر علائم غیرطبیعی از مشاوره‌ی رایگان دکتر تعمیر کمک بگیرید.

 

تعمیر جاروبرقی ال جی فوری و تضمینی

خرابی جاروبرقی مساوی با کثیفی خانه می‌باشد. یکی از سخت‌ترین کارها در نظامت منزل جارو کشیدن به روش دستی و قدیمی است. هرچند که این روش گرد و خاک زیادی در محیط به پا می‌کند باعث دردهای مفصلی و خستگی‌های زیادی خواهد شد. نیازی به دغدغه‌ی تعمیرات جاروبرقی نیست. اگر مکش جاروبرقی کم شده، حین کار ناگهان خاموش می‌شود، اصلا روشن نمی‌شود، سر و صدای زیادی دارد یا داغ می‌کند، باید تعمیر شود تا از خرابی بیش از حد جلوگیری کنید. هر چه زودتر به فکر تعمیر دستگاه خود باشید، هزنیه‌ی کمتری نیز پرداخت خواهید کرد و سلامتی آن را در زمان بیشتری حفظ می‌کنید.

 

تعمیر سریع و تضمینی مایکروفر، مایکرویو و سولاردم ال جی

تعیمرات ماکروفر ال جی چنان تخصصی بوده و نیازمند تجربه می‌باشد که شما کمتر کسی را برای تعمیر ماکروفر پیدا می‌کنید. اما متخصصان و تیم حرفه‌ای دکتر تعمیر با دانش تئوری و عملی که دارند تسلط کافی روی تعمیرات این دستگاه را به دست آوردند و نیازی نیست که نگران مایکروفر خود باشید و یا با خراب شدن، آن را کنار بگذارید.

مشکل دستگاه خود را با دکتر تعمیر در جریان بگذارید تا با راه حل های رفع خرابی، دوباره لذت پخت و پز با مایکروفر را بچشید.

 

دکتر تعمیر؛ معتبرترین نمایندگی تعمیرات ال جی در رشت، آماده‌ی خدمت به شما ساکنین گیلان زیبا می‌باشد. سابقه‌ی بلندمدت تیم تخصصی دکتر تعمیر به بیش از 15 سال میرسد و این افتخار نسیب شده تا در گیلان سر سبز و زیبا خدمتگزار شما باشیم.

برای زنده کردن دستگاه خود یک شوک از دکتر تعمیر کافیست. ثبت درخواست از طریق تماس یا پر کردن فرم آنلاین امکان پذیر است کافیست تا وارد سایت منبع شوید.

 

منبع: doctor-tamir.com

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.