زمان برای گوشی‌های سری A0 سامسونگ به کندی می‌گذرد، بنابراین نباید تعجب کنید که رندرهای گلکسی A04s هم قرار نیست که چندان متفاوت از مدل‌های قبلی باشند. ابعادی که شایع شده‌اند، ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی‌متر هستند که کسری از یک میلی‌متر بزرگ‌تر از سری A03s هستند. با این حال، انتظار می‌رود که صفحه نمایش ۶.۵ اینچی همچنان یک پنل مجهز به HD+ باشد. در پشت این گوشی هم یک طراحی تجدید نظر شده را می بینیم که از جمله می‌توانیم به دوربین سه گانه آن اشاره کنیم. جزئیاتی در مورد هر ماژول ارائه نشده است و هیچ برآمدگی دوربین هم در آن وجود ندارد.

زمان برای گوشی‌های سری A0 سامسونگ به کندی می‌گذرد، بنابراین نباید تعجب کنید که رندرهای گلکسی A04s هم قرار نیست که چندان متفاوت از مدل‌های قبلی باشند. ابعادی که شایع شده‌اند، ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی‌متر هستند که کسری از یک میلی‌متر بزرگ‌تر از سری A03s هستند. با این حال، انتظار می‌رود که صفحه نمایش ۶.۵ اینچی همچنان یک پنل مجهز به HD+ باشد. در پشت این گوشی هم یک طراحی تجدید نظر شده را می بینیم که از جمله می‌توانیم به دوربین سه گانه آن اشاره کنیم. جزئیاتی در مورد هر ماژول ارائه نشده است و هیچ برآمدگی دوربین هم در آن وجود ندارد.

با این حال، فقط لنزها از پشت دستگاه بیرون زده‌اند و درست مانند اس ۲۲ اولترا دیده می‌شوند. دوربین‌ها تنها از نظر ظاهری چنین شرایطی قرار دارند و قرار نیست که از نظر امکانات و مشخصات فنی هم مشابه باشند. به هر حال، این گوشی یک مصول ارزان قیمت است که تنها موفق به تامین استانداردهای یک گوشی هوشمند می‌شود. جک هدفون هدفون ۳.۵ میلی‌متری در پایین، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و احتمالا یک اسلات سیم کارت همراه با اسلات کارت حافظه را در طرف دیگر گوشی خواهیم داشت. مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A04s با احتمال زیادی می‌تواند شباهت زیادی به سری قبلی خود داشته باشد. قیمت گوشی سامسونگ در همین راستا در همین بازه تعیین خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی A04s سامسونگ

صفحه نمایش ۶.۵ اینچی این گوشی هوشمند به پنل LCD مجهز شده است که نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی داشته و با رزولوشن اچ دی پلاس در اختیار شما خواهد بود. پردازنده هلیو پی ۳۵ در آن به کار رفته است و یقینا مانند تراشه‌های اسنپ دراگون نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. این قبیل اطلاعات با توجه به قیمت گوشی سامسونگ مناسب دیده می‌شوند. دوربین‌های ۱۳ و ۲ و ۲ مگاپیکسلی در ماژول استفاده شده و یک دوربین تکی ۵ مگاپیکسلی هم در جلو داریم. باتری ان ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بوده و با توجه به اینکه این گوشی قطعات چندان رده بالایی برای مصرف زیاد انرژی ندارد، این باتری ماندگاری خوبی خواهد داشت.

این گوشی هوشمند را می‌توانید همراه با شارژر دریافت کنید. قیمت گوشی سامسونگ A04s هم در حد ۱۵۵ دلار به‌صورت جهانی تعیین شده است و می‌توانید به عنوان یک گزینه مناسب در آینده به سراغش بروید. کاملا مشخص است که شما یک نسخه بهینه‌سازی شده نسبت به گذشته در این گوشی خواهید داشت که ارزش بررسی بالایی هم دارد. ارزش آن قابل قیاس با محصولات ارزان قیمت گوشی شیائومی است و کاملا ارزش بررسی بیشتر را خواهد داشت. قیمت گوشی سامسونگ در طول سال‌های اخیر با تغییر تحول روبرو شده است و دیگر شاهد محصولات صرف پرچم‌دار در این برند نیستیم. سامسونگ با معرفی سری A قدم بزرگی در رقابت بین گوشی‌های ارزان قیمت برداشته است.

 

رندرهای گلکسی A04s گوشی سامسونگ (2)

 

گوشی‌های سری A0 سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ در سری A0 یکی از کمترین موارد را در بین مدل‌های دیگر دارد و کاملا می‌توانید به عنوان یک خرید ارزان قیمت به آن نگاه کنید. رقیب این سری هم محصولات ارزان قیمت گوشی شیائومی است و از دیدگاه‌های زیادی می‌توانید مشخصات فنی نسبتا بهتری را هم در گوشی سامسونگ داشته باشید. قیمت گوشی سامسونگ ممکن است که کمی بالاتر باشد، اما شما از یک برند معتبر کره‌ای خرید می‌کنید که یقینا چندین سال قابل استفاده خواهد داشت. اگر مسئله قیمت برای شما مطرح نیست، گوشی‌های دیگری در سری A5 و A7 سامسونگ هم داریم که مشخصات فنی نزدیک‌تری به سری پرچم‌دار نوت و اس دارند و می‌توانند خرید ایده‌آلی برای شما باشند. گوشی شیائومی هم با قیمت بالاتر گزینه‌های جالبی به همراه دارد.

آیفون 13 پرو مکس یک انتخاب عالی

با کنار گذشتن مسئله قیمت، گوشی آیفون 13 پرو مکس می‌تواند یکی از بهترین‌های بازار باشد. این گوشی در سپتامبر سال ۲۰۲۱ معرفی شده و هم‌اکنون بهترین پرچم‌دار اپل محسوب می‌شود. به‌همین دلیل شما می‌توانید به سراغ این محصول رفته و انتخابی عالی را تجربه کنید. این گوشی همراه با صفحه نمایش پروموشن طراحی شده است و می‌توانید برای اولین بار نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را دریافت کنید. این نرخ تازه‌سازی متغیر بوده و گوشی در موقعیت‌های مختلف آن را کاهش یا افزایش خواهد داد.

آیفون 13 پرو مکس از باتری بزرگ‌تری هم نسبت به گذشته استفاده می‌کند. این باتری ۲.۵ ساعت ماندگاری بالاتری هم دارد. این ماندگاری بالا همراه با امکانات جدید تراشه A15 هم فراهم شده است. چرا که این تراشه می‌تواند مدیریت بهتری روی مصرف انرژی داشته باشد و اثبات شده است که صفحه نمایش پروموشن به‌خوبی مدیریت شده و اجازه نمی‌دهد که مصرف باتری افزایش پیدا کند. تنها مسئله این نیست و اپل با تغییر ساختار ظاهری گوشی هم باتری بزرگ‌تری را برای گوشی طراحی کرده است. از جمله آن می‌توانیم به کوچک‌تر شدن ۲۰ درصدی ناچ اشاره کنیم. طراحی آن در داخل هم تغییر پیدا کرده و اپل از بزرگ‌تری باتری استفاده می‌کند.

 

رندرهای گلکسی A04s گوشی سامسونگ (1)

 

خرید گوشی از فروشگاه مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از فروشگاه‌های مرجع و قدرتمند در زمینه ارائه گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید به‌عنوان منبع قیمت گوشی سامسونگ و برندهای دیگر به آن نگاه کرده و یک خرید ایده‌آل را تجربه کنید. کمترین قیمت مربوط به گوشی‌های مختلف را می‌توانید در سایت دریافت کرده و با یک مقایسه ساده به سراغ انتخاب محصول مورد نظر خود بروید. امکان مقایسه ظاهر و مشخصات فنی تمام گوشی‌ها مانند گوشی شیائومی و سامسونگ فراهم شده است و کافی است که سلیقه و بودجه خود را در انتخاب خود دخیل کنید.

شما می‌توانید برای خرید آیفون 13 پرو مکس هم اقدام کرده و به سادگی یک انتخاب ایده‌آل داشته باشید. هر کدام از گوشی‌های این سایت در زیبایی هم بی همتا هستند و با رنگ بندی‌های متنوع و حافظه داخلی خاص و متنوع در اختیار شما خواهند بود. شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و در صورتی که قیمت برای‌تان در درجه اول اهمیت نباشد، خرید آیفون 13 پرو مکس را هم به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ در نظر بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.