خودروهای برلیانس دسته بندی های متنوعی دارند و هر یک از آنها دارای ساختار خاصی هستند. H330، H320 و H230 از جمله ماشین های برلیانس هستند که ویژگی های مشخص شده ای دارند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که خودروی برلیانس یکی از خودروهای چینی می باشد و کیفیت مناسبی دارد.

خودروهای برلیانس دسته بندی های متنوعی دارند و هر یک از آنها دارای ساختار خاصی هستند. H330، H320 و H230 از جمله ماشین های برلیانس هستند که ویژگی های مشخص شده ای دارند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که خودروی برلیانس یکی از خودروهای چینی می باشد و کیفیت مناسبی دارد. در صورت خرابی هر یک از قطعات نصب شده روی خودروی برلیانس باید قطعات را تعویض نمایید. لوازم یدکی برلیانس H330، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H230 را می توانید از فروشگاه یدک مارکت تهیه کنید.  

خرید لوازم یدکی برلیانس و مزیت های مربوط به خودروهای برلیانس

برای خرید هر یک از انواع خودروهای برلیانس باید به خوبی در مورد مزیت های این خودروها اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از مزیت های رفاهی مربوط به برلیانس H330، برلیانس H320 و برلیانس H230 عبارت است از :

 

1. امکانات رفاهی خودروی برلیانس اچ 330

برلیانس H330 به جعبه‌دنده‌ اتوماتیک مجهز می باشد و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد. به سانروف برقی دو حالته، و همچنین سیستم تهویه مطبوع  که خودکار است روی این خودرو نصب کرده اند. سنسور دنده عقب  این خودرو و همچنین قابلیت تنظیم آینه ‌های برقی جانبی از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد. در نسخه‌ اتوماتیک این خودرو کلید های کنترل مربوط به سیستم صوتی را روی غربیلک فرمان طراحی کرده اند. سیستم صوتی  این خودرو را در نسخه‌ اتوماتیک طراحی کرده اند که دارای ورودی USB می باشد و شش عدد بلندگو دارد.

 بسته شدن پنجره ‌های برلیانس H330 با ریموت و قابلیت تنظیم کردن صندلی راننده از دیگر ویژگی ها می باشد. صندلی راننده باید بدانید که در هشت جهت تنظیم می گردد.  چراغ مه شکن جلو روی این خودرو نصب کرده اند. سیستم ورود خودرو بدون کلید است و استارت آن دکمه ‌ای می باشد. روکش چرم روی غربیلک فرمان وجود دارد. تنظیم کردن ارتفاع نور چراغ‌ جلو خودرو از امکانات رفاهی دیگر برلیانس H330 می باشد. همچنین حجم صندوق ‌بار این نمونه خودرو در حالت عادی حدود ۴۶۰ لیتر می باشد. با تا شدن صندلی‌ های عقب، این فضا تا حدودی افزایش پیدا خواهد کرد.. بنابراین از نظر تامین جا و فضای مناسب باید بدانید این مدل از خودروهای برلیانس نمره مناسبی می گیرد.

 

خودروهای برلیانس
خودروهای برلیانس

 

2. امکانات رفاهی خودروی برلیانس اج 320

خودروی برلیانس H320 به را به عنوان یک خودروی هاچ بک کامپکت در دو مدل اتوماتیک و دستی تولید می کنند. امکانات رفاهی برلیانس H320 متنوع می باشد. سیستم تهویه مطبوع این خودرو به صورت الکترونیکی می باشد. سانروف برقی روی این خودرو طراحی کرده اند. دنده عقب دارای سنسور می باشد و بسته شدن پنجره‌ های خودرو از طریق ریموت کنترل انجام می گردد.  می توانید صندلی راننده را در 8 جهت تنظیم کنید.  قفل مرکزی روی این خودرو نصب شده که این قفل همراه  با کنترل از راه دور است.

سیستم صوتی همراه با رادیو روی خودرو برلیانس H320 طراحی شده است. پخش موزیک با سی دی است و همچنین ورودی USB  دارد. دو عدد بلندگو و دو عدد توییتر روی این خودرو نصب کرده اند. تنظیم کردن آینه های جانبی به صورت الکتریکی می باشد. تنظیم نمودن ارتفاع نور هر یک از چراغ های جلو خودرو به راحتی انجام می شود. مه شکن جلو روی این خودرو نصب کرده اند. سیستم باز شدن درب عقب خودرو به صورت الکترومغناطیسی است. غربیلک فرمان خودرو چرمی می باشد که کنترل سیستم صوتی روی آن است.

3. امکانات رفاهی خودروی برلیانس اچ 230

در هر یک از خودروهای برلیانس امکانات رفاهی متنوعی وجود دارد. در برلیانس H230 دو کیسه هوای ایمنی که مربوط به راننده و سرنشین جلو می باشد نصب شده است. سنسور مربوط به دنده عقب روی این خودرو وجود دارد. سیستم ترمز این خودرو به صورت ABS می باشد. نیروی ترمز EBD  به صورت سیستم توزیع الکترونیکی است. سیستم صوتی این خودرو دارای 6 بلندگو می باشد و آینه های این خودرو برقی، است. این خودرو دارای ویژگی تنظیم نور چراغ جلو می باشد.

 

خودروهای برلیانس
خودروهای برلیانس

 

خرید لوازم یدکی برلیانس و معایب رفاهی خودروهای برلیانس

همانطوری که متوجه شدید خودروهای برلیانس از نظر امکانات رفاهی تا حدودی ویژگی های مناسبی دارند. اما باید به خوبی بدانید که خودروهای برلیانس دارای معایبی از نظر طراحی می باشند. تجهیزات و ایمنی کافی برای هر یک از این خودروها در نظر نگرفته شده است. به طور کلی باید به خوبی بدانید که امکانات رفاهی هر یک از خودروهای برلیانس در درجه کیفیتی مناسبی نیستند. با اینکه بیشتر امکانات روی آنها به کار گرفته شده است ولی هر یک از آنها کیفیت خوبی ندارند. در مقایسه با بسیاری از دیگر خودروهای چینی باید بدانید که این خودرو دارای امکانات رفاهی کمتری است.

خرید لوازم یدکی مربوط به امکانات رفاهی خودروی برلیانس

برخی از قطعاتی که مربوط به امکانات رفاهی خودروهای برلیانس می باشد، امکان دارد به دلایل متنوع خراب شوند. بنابراین باید لوازم یدکی برلیانس H330، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H230 را تهیه کنید. برای خرید هر یک از لوازم یدکی های مربوط به بخش رفاهی خودرو نیاز است که به خوبی اصل بودن قطعات را بررسی کنید. برخی از تولیدکنندگان در داخل ایران نمونه قطعات تقلبی را با متریال های بی کیفیت تولید می کنند. آنها هزینه زیادی از مشتری برای خرید قطعات دریافت نمی کنند. اما باید بدانید که با نصب آنها روی خودرو به طور کلی سیستم رفاهی خودرو را با مشکل مواجه خواهید ساخت.

پیش از خرید لوازم یدکی برلیانس باید در مورد کیفیت و ساختاری که انواع قطعات دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این صورت می توانید بهترین و مناسب ترین لوازم یدکی را برای خودروی برلیانس تهیه کنید. توجه داشته باشید که لوازم یدکی مربوط به سیستم رفاهی خودرو باید با گارانتی به فروش برسند. هر یک از لوازم یدکی هزینه خریداری شان با یکدیگر فرق می کند.

قیمت لوازم یدکی سیستم رفاهی خودروهای برلیانس

قیمت لوازم یدکی برلیانس H330، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H230 با یکدیگر فرق می کند. بنابراین شما برای خرید هر یک از لوازم یدکی باید قیمت بخش های متنوع قطعات را بررسی کنید. برخی از قطعات که مربوط به سیستم رفاهی هستند با قیمت بالاتری به فروش می رسند. برخی از دیگر قطعات هزینه خریداری شان کمتر است. به طور کلی باید برای خرید قطعات سیستم رفاهی برلیانس، قیمت روزانه آنها را بررسی کنید.

 

خودروهای برلیانس
خودروهای برلیانس

 

خرید اینترنتی لوازم یدکی سیستم رفاهی خودروی برلیانس

فروشگاه لوازم یدکی خودروی یدک مارکت فروش لوازم یدکی برلیانس H330، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H230 را بر عهده دارد. شما می توانید از این فروشگاه خریدتان را همراه با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید. ارسال قطعات خودرو توسط این فروشگاه در کمترین بازه زمانی انجام می شود. در صورتی که خرید شما بالاتر از دو میلیون شود، کارشناسان قطعات را به صورت رایگان برایتان ارسال می کنند. با بهترین قیمت تمامی قطعات خودروهای برلیانس در این فروشگاه به فروش می رسد. ارسال قطعات به شهرستان ها تنها در 48 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

همچنین اگر در انتخاب قطعه موردنظر دچاار شک و تردید شده‌اید، کافیست با شماره 02191035052 تماس گرفته تا کارشناسان یدک مارکت بصورت رایگان شما را در انتخاب قطعه خودروی خود راهنمایی کنند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.