فروشگاه اینترنتی تکنولایف از سال 1389 همراه مشتریان خود است و طی این سال‌ها تلاش کرده تا محصولات تخصصی موبایل و تکنولوژی را با بهترین خدمات به آنها عرضه دهد. این فروشگاه اینترنتی، با اهمیت دادن به نیازهای مخاطبان و مشتری مداری در طی 12 سال فعالیت خود، توانسته مشتریان وفاداری به‌دست آورد.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف از سال 1389 همراه مشتریان خود است و طی این سال‌ها تلاش کرده تا محصولات تخصصی موبایل و تکنولوژی را با بهترین خدمات به آنها عرضه دهد. این فروشگاه اینترنتی، با اهمیت دادن به نیازهای مخاطبان و مشتری مداری در طی 12 سال فعالیت خود، توانسته مشتریان وفاداری به‌دست آورد.

در این مطلب از سرگذشت فروشگاه اینترنتی تکنولایف و خدمات و تعهدات آن در طی این سال‌ها توضیح می‌دهیم.

آشنایی مختصر با تکنولایف

درحال حاضر، تکنولایف مرکز رسمی فروش چندین برند معتبر تولید کننده موبایل و لوازم تکنولوژی است که برای فروش محصولاتش ضمانت هفت روزه ارائه می‌دهد. محصولات بهترین برندهای بازار را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. علاوه‌بر آن، تکنولایف هر اطلاعاتی که برای خرید یک محصول نیاز داشته باشید را به‌طور تمام و کمال در اختیار شما قرار می‌دهد تا کمکی برای انتخاب نهایی شما باشد.

درصورت سفارش از این فروشگاه، اگر در تهران باشید بسته خود را در همان روز کاری و اگر در خارج از تهران باشید، سفارش خود را بین 24 تا 48 ساعت دریافت خواهید کرد. همچنین، مشتریان عزیز تکنولایف می‌توانند جهت خرید حضوری به یکی از فروشگاه‌های آن در تهران مراجعه کنند. لیست آدرس فروشگاه‌های تکنولایف را می‌توانید در وبسایت آن مشاهده کنید.

تاریخچه فعالیت تکنولایف

در طی سال‌های متوالی تیم تکنولایف چندین وبسایت راه‌اندازی کرد که بعضی از آنها به‌دلایل مختلف مانند کمبود وقت یا بودجه از بین رفتند و برخی دیگر باقی ماندند. در تابستان سال 1392 تمامی سایت‌های فعال این تیم شامل pmp4 و sonyshop و کلوپ تکنولایف، با یکدیگر ادغام شدند تا با نام تکنولایف به فعالیت خود ادامه دهند. فروشگاه اینترنتی تکنولایف، ‌حاصل شکست‌ها و موفقیت‌های این تیم طی سال‌های متوالی است و قطعا آخرین فروشگاه آنها خواهد بود.

چرا به تکنولایف اعتماد کنیم؟

تکنولایف دارنده مجوزهای مختلف برای فعالیت است. از جمله این مجوزها می‌توان به نماد اعتماد 4 ستاره، عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، عضویت در اتحادیه کشوری کسب ‌وکارهای مجازی، عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی و عضویت در انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران اشاره کرد. برای بررسی تمام مجوزهای دریافت شده توسط این فروشگاه اینترنتی به صفحه مجوزهای تکنولایف رجوع کنید.

البته، اگر به مجوزها اعتماد ندارید روش‌های دیگری هم برای جلب اعتماد شما وجود دارد. در سایت تکنولایف،‌ تحربه خرید مشتریان قبلی برای تمام مخاطبان نشان داده می‌شود. با این روش شما می‌توانید خودتان عملکرد تکنولایف را از زبان مشتریانش بررسی کنید.

همچنین، برای تمام محصولات خریداری شده از این فروشگاه اینترنتی، ضمانت 7 روزه برگشت وجه درنظر گرفته شده که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا درصورت انصراف از خرید، وجود نقص فنی در محصول یا ایجاد هرگونه مشکل دیگر، محصول را پس داده و وجه خود را دریافت کنند.

علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، مدت زمان فعالیت صفحه اینستاگرام تکنولایف، محتوای منتشر شده در آن و نوع ارتباطش با مخاطبان می‌تواند دلیل محکمی برای اعتماد به این فروشگاه اینترنتی باشد.

اهداف و تعهدات تکنولایف

تکنولایف در طی 12 سال سابقه خود همواره رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است. تیم تکنولایف اهداف بلند مدتی برای این فروشگاه اینترنتی درنظر گرفته که تحقق آنها ‌جز با جلب رضایت خریداران و وفاداری آنها به این فروشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

یکی از اهداف این فروشگاه آن است که کامل‌ترین مشخصات از محصولات موجود در سایت را ارائه دهد. محصولات ارائه شده در سایت نه فقط به‌خاطر شهرت‌شان، بلکه قطعا به ‌دلیل کیفیت بالا از طریق تامین‌کنندگان معتبر تهیه شده و در فروشگاه عرضه می‌شوند. همچنین برای راحتتر بودن کاربر در انتخاب محصول و امکان دستیابی به مقایسه آنها، تکنولایف نیز مانند سایت های gsmarena  و یا phone arena  امکان مقایسه انواع گوشی موبایل را برای کاربر ایجاد کرده است.

تکنولایف در طی این سال‌ها سعی داشته وب‌سایتی ایجاد کند که علاوه‌ بر عرضه محصولات باکیفیت، یکی از بهترین مراجع اطلاعات برای خریداران باشد. مهم‌ترین تعهد این وبسایت، حمایت از خریدار قبل از خرید، پس از خرید و در مراحل حساس مانند استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش است. از نگاه تیم تکنولایف،  آسایش خریدار درمورد ارسال محصول به محل او، پرداخت الکترونیک، تحویل فوق سریع و فروش محصولات اصل و معتبر،‌ با ارزش‌ترین نکته‌ای است که تمام مشتریان در ارتباط با این فروشگاه تجربه می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایت تکنولایف میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:

آدرس تکنولایف: تهران، خیابان خرمشهر، پلاک 127

آدرس ایمیل:  info@technolife.ir

 آدرس سایت تکنولایف: technolife.ir

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.