شیشه به راحتی قابل شستشو می باشد و همچنین ضد آب بوده و به همین جهت در دکوراسیون آشپزخانه قابل استفاده است و حتی اگر دچار لکه و کثیفی نیز شود با مواد شوینده به راحتی تمیز خواهد شد؛ شما می توانید طرح و رنگ کابینت و قفسه های خود را با دیگر بخش های آشپزخانه تان هماهنگ کنید و در نهایت یک دکوراسیون جذاب داشته باشید.

شیشه جزء مواردی است که در قسمت های متعدد ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد اما یکی از قسمت های مهم در هر ساختمانی آشپزخانه آن می‌باشد که باید به شیوه بسیار جذابی دکوراسیون شود چرا که خانم ها زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کنند. استفاده از قفسه های ساخته شده شیشه‌ای و کابینت های شیشه ای به عنوان یکی از محبوب ترین و زیباترین دکورهای آشپزخانه می باشد.

شیشه به راحتی قابل شستشو می باشد و همچنین ضد آب بوده و به همین جهت در دکوراسیون آشپزخانه قابل استفاده است و حتی اگر دچار لکه و کثیفی نیز شود با مواد شوینده به راحتی تمیز خواهد شد؛ شما می توانید طرح و رنگ کابینت و قفسه های خود را با دیگر بخش های آشپزخانه تان هماهنگ کنید و در نهایت یک دکوراسیون جذاب داشته باشید.

یکی دیگر از بخش هایی که می توان از شیشه استفاده نمود، نرده و پله های شیشه ای می باشد که استفاده از پلکان شیشه ای برای جذاب کردن دکوراسیون منزل به عنوان بهترین انتخاب خواهد بود برای خانه هایی که دو طبقه و دوبلکس هستند نیز یک پیشنهاد ویژه محسوب می گردد. البته استفاده از شیشه سکوریت علاوه بر اینکه موجب ایجاد مقاومت و امنیت در نرده و پله های شیشه ای می شود بلکه زیبایی منحصر به فردی را به نمای دکوراسیون داخلی و بیرونی خواهد داد.

 

استفاده از شیشه وین وایت در ساختمان

ششه وین وایت در موارد متعددی قابل استفاده می باشد که ساخت میز شیشه ای وین وایت یکی از نمونه های آن می باشد. شیشه وین وایت به دلیل اینکه دارای مقاومت و درخشندگی خاصی می باشد و همچنین استفاده از آن مقرون به صرفه است برای ساخت انواع میز شیشه ای نیز به کار برده می شود و ما می توانیم این میزهای شیشه های پرکاربرد را برای موارد متعددی از جمله میز کنفرانس یا میز شیشه ای مدیریت یا میز منشی استفاده نماییم و ساخت آنها در اشکال مختلف با ابعاد متنوع صورت می‌گیرد و برای مدت زمان زیادی می توان بدون هیچگونه مشکلی از این شیشه استفاده نمود و همچنان شفافیت خود را خواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که شیشه وین وایت استفاده می شود برای پنجره ها و درب می باشد که شیشه های وین وایت دوجداره امروزه در بین ساختمان سازان طرفداران زیادی پیدا نموده اند. بصورت کلی شیشه های دو جداره دو پنل شیشه ای دارند که بین فضای خالی آنها با گاز آرگون پر می گردد و در واقع طی این فرایند شیشه دو جداره شامل مزیت های زیادی خواهد شد که میتوان به عایق بودن شیشه و جلوگیری از هدر رفتن گرما در ساختمان و انرژی اشاره نمود.

 

معمولاً شیشه سکوریت یا شیشه لمینت در شیشه وین وایت دوجداره به کار برده میشود و همچنین در برابر اشعه فرابنفش نیز مقاومت خوبی خواهد داشت. در هر صورت بد نیست که بدانید با تولید شیشه وین وایت در ایران این امکان به وجود آمده تا از ورود شیشه های با کیفیت کم تر از شیشه وین وایت به ایران جلوگیری شود.

 

77

 

چگونه درب پارکینگ را بدون ریموت باز کنیم؟

 

امکان چگونگی باز و بسته کردن درب اتوماتیک بدون برق به عنوان یکی از سوالات رایجی می باشد که برای بسیاری از مشتریان به وجود می آید. اما آیا بدون برق و ریموت می توان درب اتوماتیک را باز و بسته کرد؟

لازم است که بدانید به منظور باز و بسته کردن درب اتوماتیک بدون برق تجهیزات لازم طراحی شده است تا در شرایط خاص و حساس بتوان این دربها را به راحتی باز و بسته نمود اما به جز عدم وجود برق می توان عدم دسترسی به ریموت را یکی دیگر از مواردی دانست که نیاز به باز و بسته کردن درب وجود دارد که در تمامی این موارد کلید دستی و کلید خلاص کن درب اتوماتیک به کار برده شده و باز و بسته کردن درب را به راحتی امکان پذیر می نماید.

تولیدکنندگان درب های اتوماتیک برای اینکه مشکلات این چنینی در خصوص استفاده از درب اتوماتیک حاصل نگردد تدابیری را اندیشده اند. برای درب پارکینگ استفاده از باتری ذخیره و امکان بازکردن درب اتوماتیک با کلید دستی از جمله این راهکارها محسوب می گردد. 

پس در زمان های که با قطع برق روبرو شدیم یا به ریموت دسترسی نداشتیم می توان از کلید مخصوصی که در زمان نصب برای درب تعبیه شدن و آچار الن، درب را باز و بسته کرد. شیوه ی کار به این صورت است که کلید مخصوص و آچار الن را در قسمت ویژه ی از گیربکس قرار داده و سپس با چرخاندن آن درب را باز یا بسته می نماییم.

 

شیشه دودبند چیست؟

شیشه دودبند، یکی از انواع شیشه های سکوریت است که برای ساختمان های بلند مرتبه بسیار ضروری است ، با توجه به مقررات ساختمان در قوانین نظام مهندسی در ساختمان های بلند مرتبه باید از این نوع شیشه ها استفاده کنید. در ادامه موارد مصرف این نوع شیشه ها را برای شما معرفی می کنیم.

 

888_

 

از موارد مهم در استفاده از شیشه دودبند:

  • دریافت پایان کار ساختمانی
  • جلوگیری از انتشار گازهای سمی در هنگام آتش سوزی
  • جداسازی و خصوصی سازی هر طبقه
  • زیبایی منحصر به فرد به ساختمان
  • امنیت بیشتر در هنگام سرقت

 

شیشه سکوریت چیست و چه مزیتی دارد؟

شیشه سکوریت جزء یکی از شیشه های پر کاربرد می باشد که در موارد متعددی از آن استفاده می شود؛ در واقع شیشه خام طی یک پروسه خاص که بر روی آن انجام می گردد به کوره ی انتقال می‌یابد که دارای درجه حرارت بسیار بالایی می باشد و پس از اینکه به نقطه ذوب رسید هوای سرد به آن دمیده می شود که به صورت ناگهانی بوده و به اصطلاح شوک حرارتی نیز شناخته می‌شود تا به این دلیل این شیشه با افزایش چشمگیر مقاومت روبرو باشد و وقتی که شیشه‌ ای مقاومت بسیار بالایی داشته باشد در برابر ضربه و فشار نیز دچار آسیب نمی گردد به همین جهت شکستن شیشه سکوریت کمتر اتفاق می افتد و حتی اگر شیشه سکوریت شکسته شود موجب آسیب به افراد نخواهد شد.

شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که داشته است به راحتی شکسته نخواهد شد ولی وقتی به دلایل مختلف شیشه دچار شکستگی شود به قطعات ریز و صیقلی تبدیل می گردد و همانطور که اشاره نمودیم آسیب جسمی به افراد وارد نخواهد کرد. به صورت کلی شیشه سکوریت را به‌عنوان شیشه نشکن نیز معروف است و به عنوان یکی از کارآمدترین و شناخته شده ترین شیشه ای می باشد که در ساخت و ساز ساختمان ها و در صنایع مختلف از آن استفاده می گردد؛ این شیشه با شیشه های معمولی کاملاً متفاوت است و مقاومت و امنیت بالای آنها به عنوان اصلی ترین مزیت شیشه سکوریت محسوب می‌شود البته شیشه سکوریت در اصل همان شیشه معمولی بوده که مقاومت آن طی یک فرآیند خاص افزایش پیدا می نماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.